Riberto Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Er alltids litt å ta tak i på en snart 30 år gammel bil, men det er likevel nærmest uforskammet lite! Ikke annet å gjøre enn å dra fram sveiseapparatet og sette en stopper for det, først som sist! Blir selvsagt bestilt nytt "hjørne" til fangeren
///MoePower Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Du finner nok mer i innerskjermer og slikt skal du se
Riberto Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Du finner nok mer i innerskjermer og slikt skal du se Hehe, ja det var det Det så faktisk veldig bra ut i innerskjermene også, men har dog ikke vært av med skjermene enda da, så vi får se Er det typisk E23 å ruste i innerskjermene eller? Tips til hvor det kan finnes bbs-front til salgs forresten?=)
///MoePower Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Det er veldig typisk at E23 ruster i innerskjermene, særlig den forsterkningen øverst/bakerst. BBS fronten er ute av produksjon så den er litt vanskelig å få tak i, men det er fra tid til annen noen til salgs på ebay.
Riberto Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Det er veldig typisk at E23 ruster i innerskjermene, særlig den forsterkningen øverst/bakerst. BBS fronten er ute av produksjon så den er litt vanskelig å få tak i, men det er fra tid til annen noen til salgs på ebay. Hmm, skjønner Får se litt nærmere på det når jeg skal til med den Aha, får holde et øye med ebay fremover da. Rå med den fronten synes jeg!
Dralle Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Følger med her! Må ikke være så negativ Moe! ...er ikke alle e23 som er rusta bare for din er det!
NBCustom Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Hva er planene med bilen da? du får lage ei smørbrødliste;)
///MoePower Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Jeg sa ingenting om at ikke min var rusten, dralle.. Min er råtten både her og der den.. ;P
Riberto Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Følger med her! Må ikke være så negativ Moe! ...er ikke alle e23 som er rusta bare for din er det! Hehe, nei er faktisk tilsynelatende veldig bra for rust min Men kan vel alltids finne noe når jeg tar av skjermene:-P Hva er planene med bilen da? du får lage ei smørbrødliste;) Har laga ei lita liste først i tråden, men den forlenges nok etter hvert skal du se Jeg sa ingenting om at ikke min var rusten, dralle.. Min er råtten både her og der den.. ;P Hehe, du får dra fram sveiseapparatet da vettu
///MoePower Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Jeg har lært av dralle at det kan være dumt å dra frem sveiseapparatet.. ^^ Men jeg skal slutte å spamme ned tråden din her nå
Dralle Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 hehe! Ja forventer meg julegave fra nord i år Moe siden jeg har "spart" deg for alt det arbeidet on topic: Kanskje broren min har senterdeksler til felgene der forresten. Håper at du lager prosjektråd på e23forumet også Riberto http://e23forum.diskusjonsforum.no/
hermanoo90 Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Gratulerer med fin bil! Her følges det med
Riberto Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Jeg har lært av dralle at det kan være dumt å dra frem sveiseapparatet.. ^^Men jeg skal slutte å spamme ned tråden din her nå Hehe, jaså? hehe! Ja forventer meg julegave fra nord i år Moe siden jeg har "spart" deg for alt det arbeidet on topic: Kanskje broren min har senterdeksler til felgene der forresten. Håper at du lager prosjektråd på e23forumet også Riberto http://e23forum.diskusjonsforum.no/ Har senterdekslene, mangler emblemene. Skal bestille nye Skal lage prosjekttråd der også ja Gratulerer med fin bil! Her følges det med Mange takk! Blir oppdateringer når jeg kommer hjem fra jobb på fredag
Riberto Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Vært en tur innom E23-forumet nå, og der var det mye god inspirasjon å finne må jeg si! Kjenner motivasjonen til å pusse opp min kommer mer og mer
Riberto Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 I mårra blir det endelig en tur hjem, og følgelig arbeid på 745'n Store forhåpninger om å få den opp å gå og kjørbar! Bilder og film kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå