Mjørgen Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Gleder meg:-D synn jeg ikke fikk kjøre den i den tiden jeg hadde den:-(
Riberto Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Gleder meg:-D synn jeg ikke fikk kjøre den i den tiden jeg hadde den:-( Synd det ja:-/ Får ta meg en roadtrip nedover til våren da vettu, så får du prøvd den
Mjørgen Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Gleder meg:-D synn jeg ikke fikk kjøre den i den tiden jeg hadde den:-( Synd det ja:-/ Får ta meg en roadtrip nedover til våren da vettu, så får du prøvd den Spørs om i må kjøre me en tur med e28n og inspisere 745en til våren ja
Riberto Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Gleder meg:-D synn jeg ikke fikk kjøre den i den tiden jeg hadde den:-( Synd det ja:-/ Får ta meg en roadtrip nedover til våren da vettu, så får du prøvd den Spørs om i må kjøre me en tur med e28n og inspisere 745en til våren ja Det må du bare gjøre ja, så får jeg sett E28'n i levende live også
Marjooozz Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Noen som kan fortelle meg hva disse hjula heter?
Robkill Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Se her ja! Flott med flere e23'r på forumet
Riberto Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Se her ja! Flott med flere e23'r på forumet Ja ikke sant? Kongebil spør du meg
Børge732i Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Flott prosjekt det der ja! Virker som alle som har e23 kjører 745 mens bare jeg subber rundt i en 732i
raynik Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 grattis. flott brakke du har fått deg. gromt med 745.... får arbeidslyst når jeg ser fler og fler kjøper E23... artig med updated. God helg
Riberto Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Flott prosjekt det der ja! Virker som alle som har e23 kjører 745 mens bare jeg subber rundt i en 732i Hehe, er nok kanskje 745'ene det blir gjort mest nummer av blandt E23'ene på forumet ja Meget bra utgangspunkt denne her, da det er minimalt med rust! grattis. flott brakke du har fått deg.gromt med 745.... får arbeidslyst når jeg ser fler og fler kjøper E23... artig med updated. God helg Takker! E23 er rett og slett konge synes jeg, så denne skal det tas vare på Blir update i mårra! God helg til deg og!
Riberto Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Lørdag ble den starta opp, med nesten nye oljekjølerslanger:-) Starta lett som bare det, uten noen form for lekkasjer! Den går litt røft nå, så tenninga må justeres. Lyden er enorm, med det custom sveisa 3" anlegget a la Mjørgen:-D Var meninga å prøvekjøre og filme litt på søndagen, men været ble så ufyselig at det ble utsatt inntil videre. Men det blir mest sannsynlig i mårra eller onsdag, så følg med!
Riberto Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Følger med som alltid vi vet du.. Det er bra Det gledes stort til å få den til å gå skikkelig! Skulle egentlig ha bytta til originalt ledningsnett, håper bare jeg kommer over et. Mangler forøvrig den "plata" batteriet skal stå på, så om noen har så rop ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå