Riberto Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 I mårra blir det biltilsynet neste å ordne med prøveskilt til helga
Riberto Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Gromt! Ja, tenker det blir både film og bilder da
Mjørgen Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Høres bra ut.. Ka planer har du til sommeren da? Blir d ny lakk?
Riberto Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Høres bra ut.. Ka planer har du til sommeren da? Blir d ny lakk? Har planer om lakkering ja, og grom senk! Ellers tenkte jeg å bytte interiør, og prøve å skaffe bbs-front
Mjørgen Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 God plan;-) sku fått tak i bøffel skinn eksklusive interiør t den! D e gromt! Va t salgs på ebay før litt sia:-)
Riberto Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 God plan;-) sku fått tak i bøffel skinn eksklusive interiør t den! D e gromt! Va t salgs på ebay før litt sia:-) Ja, det hadde jo bare vært konge! Er noe sånt jeg er på utkikk etter i hvert fall, så får vi se hva det blir til Har stor tro på bilen, skal veteranregistrere den og straks
Riberto Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Må få den ordentlig ned, så blir det bra! Blir lav etter hvert ja Holder på å fikse veteranforsikring/registrering nå!
Mjørgen Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Husk å si du må ha veteran skilter da! kan ikke ha polakk skilt på na;-)
Riberto Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Husk å si du må ha veteran skilter da! kan ikke ha polakk skilt på na;-) Hehe, kan ikke det på 7'ern nei
Riberto Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Ble en del kjøring da jeg hadde prøveskilt i går Tok noen stemningsbilder i farta på fredagen:
Riberto Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Grom bilen! Ja, blitt glad i den jeg! Gleder meg til å få den veteranregistrert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå