Tuborgs Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Spm1: I går når jeg skulle kjøre bilen for første gang på lenge såg jeg at der var lite med servo olje, såg ut som jeg har en liten lekasje en plass? isåfall så fylte jeg opp og startet bilen, den stod i noen minutter før jeg tok til og kjøre. Da jeg skulle snu på rattet "hakket" rattet mot venstre, og det føltest ut som om det gikk slik : Servo, ikke servo, servo, ikke servo, osv. etter på var alt normalt igjen, noen som har peiling på hva det kan være? Smp2: senere når jeg kjørte i ca 60 og var i 5 gir på 1.500rpm føltest det ut som bilen hoppet litt da jeg skulle akselerere men ikke gadd og gire ned, noen som vet hva det kan være? rett og slett hare for lavt gir i forhold til fart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paronnen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hei! forslag til feil på Spm1:sjekk drivreima til servopumpa,har erfart at den gir samme symtom ved slakk eller rett og slett sliten reim;) Tror jeg ville ha prøvd å stramme reima eller bare byttet! Forutsatt at oljenivå/lufting er ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Forutsatt at oljenivå/lufting er ok! Lufting er vel ett stikkord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå