ruben92 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Sikkert et litt dumt spørsmål, men jeg får det faen ikke til x) Jeg skjønner at jeg må ta ut den rekka med kontaktene som sitter på dysene, for så og ta av fuelrailen med dysene på. Men jeg klarer ikke få av kontaktene på dysene, er sånne klips på kontaktene men får di ikke av uten og ødelegge di. Jeg har prøvd og følge "Haynes" forklaring på dette men står ikke ordentlig forklart åssen jeg får av kontaktene. Det eneste jeg ikke får til er å få av kontaktene på dysene, fuelrailen og dysene regner jeg med går greit så lenge jeg får av kontaktene. Takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 knip hardt på klipsen og dra til mens du "vrikker" kontakten...stått lenge og "satt" seg disse kontaktene vettu.. skal du skifte dyser?? eg mener bestemt sist eg plukket på en m50 kunne eg skru to 10mm skruer av som holdt dyserekken (med ledninger og kontakter over) også ta god tak på en av sidene å trekke dysene bestemt opp med hele kontaktrekken osv påmontert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå