Peak Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Hvordan gjøres det? Hvilke deler trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Skriv en PM til Tzunami, han kan vel det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hvordan gjøres det? Hvilke deler trenger jeg? Mener du blinker lys på??? Hvis det er det, kode LCM med NCS BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK nicht_aktiv til : BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hvilket utstyr bruker dere for og kode dette? En link hadde vært fint, slik jeg kan bestille jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 http://www.autolights.no/products/us-blinker-module Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Hjertlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hvilket utstyr bruker dere for og kode dette?En link hadde vært fint, slik jeg kan bestille jeg også. Les litt på denne tråden. viewtopic.php?f=1&t=185178&hilit=den+store+diagnose+tr%C3%A5den Du bruker NCS Expert for å kode LCM. Husk at denne program er farlig. Du må vite hva du gjør. Ta backup module føsrt før forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hjertlig Står forklart på eska hvordan du skal koble og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå