orjo Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Saken er den at jeg har en 1995 E34 520i Touring som er gått 206000. Dobbel takluke og nivåreg. er eneste ekstrautstyret. Kjølevannet forsvinner, men ikke til olja, så topp-pakningen må byttes. Traversforingene er utslitte å må byttes. Lite rust. Nylig EU-godkjent. Bilen skal selges. Er det bryet verd å reparere den, eller rett og slett bare selg den som delebil.? Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Hvordan har det seg at traversforingene er gåene og bilen er nylig eu godkjent? Luktet mose med ugler i! Jeg ville tatt vare på den, utrolig gode biler, og forholdsvis enkle operasjoner for å få den til å gå! Så sant du kan gjøre det selv, ville jo ikke satt den på verksted for å få den fikset der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjo Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Hadde den hos NAF. Det var et slitt endeledd, som er byttet, samt den tok sjeivt på bremsene. Det pga den nesten ikke er blitt brukt siste året. Litt kjøring og bremsing så ordnet det seg. Egentlig rart de ikke fant slitte foringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Ikke selg en så koselig bil synes den fortjener å leve lengere ! Så lenge det ikke er mye rust, er det i mine øyne verdt å reparere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Dette er kostbart og fikse om du ikke kan gjør det selv, eller kjenner noen som kan gjør det. Bilen har jo vesentlig høyere salgsverdi når den er iorden mot og selge den som delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Hvis det ikke var mer galt enn det, så er det jo et enkelt svar. Keep it! Du får jo ikke en dritt for den om du selger den som delebil. Et endeledd klarer vel hvem som helst å bytte. Kjøp deg en haynesbok på biltema, og sett i gang. Bremsene kan det jo være greit å sjekke skiver, klosser på, evt bytte bremsevæske, også smelle det ihop og kjøre:) e34 er en allright bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Er man ikke litt kjent med bmw diesel, så kan det bli litt krånglete å bytte pakning på denne type motor. det går fint, men man bør vite litt hva man driver med. man har heller ingen garanti for at toppen er i orden.(sprukket) hadde kanskje prøvd å funnet meg en frisk motor som ikke var altfor dyr, og byttet den, om du ikke er sikker på deg selv ang et toppakningsbytte Det er en del av disse motorene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Tror ikke det er snakk om noe diesel.. Toppakningsbytte burde gjøres av noe som har skrudd litt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnt85 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Det står 520i. Jeg ville funnet en annen motor og fiksa småfeilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 ville solgt den slik den står hjelper bra på at den er godkjent i 2år Du hadde fått rundt 15tusen for bilen vis foringene var byttet og motoren i god stand. legg den ut for 10-12 slik den står så er det nok noen som biter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Faen, det var bensin ja hehehe. men da er det jo enda enklere, men noe kunskap må man ha uansett. hva han for igjen for bilen, er det ingen her som veit, så dette bør dere være forsiktig med å si, dette kommer helt ann på hvem som er interessert der og da. han kan sikkert få igjen det dere sier, men han kan også bli stående med bilen. dette er en ren vurderingssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå