Anders92 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Heihei.. Jeg er rimelig ny her inne, og helt ny med BMW.. Etter flere års drømming ble det endelig en e36 325 coupe! Greia er bare det at gassen hele tiden henger seg. Er montert dbilas innsug med spjeld osv.. Og henger seg på nøyaktig 3.000rpm hver gang. Noen som kjenner til hva det kan være? Det ville vært veldig koselig å få noen tips osv, for jeg er helt blank foreløpig Har også problem med at ikke tankmåleren funker, airbag lampa blinker, bremselampa blinker og tuta ikke funker.. Mvh. Anders Rasmussen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Det du kan prøve er å: Kjenne på gasspjeldet med hånda. Bilen trenger ikke å gå, bare gi gass direkte på spjeldet. Så kjenner du om den går tregt. Går den lett til full åpning og tilbake er det ikke spjellet det er noe galt med. Sjekk også vaier ved å løsne det fra gasspjeldet. Dytt gasspedal inn med hånda, da kjenner du om det er tregheter. Dra vaieren ut igjenn via motorrom. Kjennes d hakkete anbefaler jeg å bytte gassvaier. Eventuellt smøre opp spjell, se etter skader/hakk på selve spjeldet og akslingen til spjeldet. Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Tusen takk for bra svar! Blir rett ut å sjekke imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå