Scampi Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hei! Idag oppdaget jeg noe rart da jeg låste bilen. Da jeg stod ved venstre bakdør og låste bilen, kunne jeg se rett inn på baklampen og pærene, gjennom sprekken der bakluka møter toppen av bakskjermen. Dette betyr jo at dersom det regner vil det renne vann mellom karosseriet og lampa, og legge seg i hjulbrønnen. Dette kan da ikke være normalt? Skal det ikke være noen form for list eller tetning der? Man ser jo rett ned i hjulbrønnen gjennom sprekken mellom bakluka og toppen av bakskjermen. Dersom noe er uklart, kan jeg ta noen bilder. Fikk ikke gjort det nå, da det er relativt mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Originale lykter? Skal være en skumgummi lignende tetting som sitter fast i baklykta. Det kan også bare være at baklykta di ikke er skrudd fast eller feiljustert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå