brunsame Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hei.. Har en m50b25 turbo som heg må gjør noe med for å få litt bedre flow og bedre spool.. Vurderer dobble innsugs kammer.. Men har også et sett m52b28 kammer.. Noen som vet om det er forskjell på disse å m50b25? Er det mer løft? Lengre åpningstid? Håper noen vet! Vist noen har noen gode kammer er det bare å skrike ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Nonvanos B25 skal visst være det beste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Er non vanos jeg har.. Så lurer på om det blir innsugs kam på eksos siden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Er non vanos jeg har.. Så lurer på om det blir innsugs kam på eksos siden også.. Blir det på min motor også. De skal være de argeste kammene orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Ja. Er klar over det.. Men skulle gjerne hatt enda grommere kammer da jeg tror jeg konmer til å slite litt med seint ladetrykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Problemet er att du sansynligvis kommer til og få treigere ladetrykk om du monterer argere kammer. Det du merker mest er att du flytter registret opp. For og få tidlig trykk er ofte org kammer oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Du har pm Jørgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Fant vertfall ut dette. Så legger det inn om andre lurer senere:) B28: 9,0mm løft ,228 grader B25 innsug : 9,7mm løft, 240 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Fant vertfall ut dette. Så legger det inn om andre lurer senere:) B28: 9,0mm løft ,228 grader B25 innsug : 9,7mm løft, 240 grader Mener å huske den der. Blir nonvanos B25 innsug på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Er usikker enda.. Men har jo 3 m50b25 motorer stående så det er jo det billigste alternativet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå