Gå til innhold

1993 BMW E34 540 SOLGT!


Fiddy
 Share

Anbefalte innlegg

Interessant :) Åssen ligger det an med rust? Sommerhjul, fulger det med? Hvor er lista på venstre side, er det bare å anskaffe ny og klipse på? :)

jeg har desverre ikke sommer hjul til den, men har en kompis som har noen 18" RH (AC kopi) felger til E34 om det kan være interessant, (Endre88 på forumet)

alle listene har jeg liggende i bagasje rommet og følger med, mangler kun nye klipps for å henge de på igjen. :)

rust messig er det litt overflaterust på kanaler, og hjulbuer og litt på koffertlokket, ingen farlig rust! ene forskjermen ville jeg nok byttet da en tidligere eier prøvde seg på rustfjerning og gjor en utrolig dorlig jobb med det! ny skjerm på Koed koster vell ca. 400kr,-

følger og med ett helt nytt hjul-lager til bilen, da det ene foran har begynnt og knurre litt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hva sier du, om jeg hopper på flyet til flesland og så diskuterer vi et kjøp for 25 000?

allerede satt den ned ganske mye så hadde håpet på 27.000kr ;) men sier vi 26.000 så møtes vi på halveien? ;)

men hvortid tenke du deg til flesland i såfall? ;) dekkene som står på bilen nå er egentlig ikke mine så burde byttet de om jeg ikke kan avtale en pris me han så eg betaler han evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte i en audi 100 ? orginal med 2.8 v6 quattro og komplett s4 intreør :)

heisann nei desverre ikke så interessert i Audi, Men E30 eller E36 med en sekser under panseret kan være aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...