salva Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Vell, da har jeg visst funnet veien tilbake til forumet her ja og funnet ut at jeg kunne lage en liten prosjekttråd her for gøy Bilen er en 1994 BMW 318i E36 som ble kjøpt inn litt før sommeren 2011, gått 220.000km. Prosjektet er allerede påbegynt men har ikke tatt bilder av alt som foreløpig er gjort men skal prøve så godt jeg kan å få tatt noen Skal gjøre så godt jeg kan å oppdatere litt fortløpende! Planer: M-frontfanger,skjørt og bakfanger M3 speil M ratt, girkule osv. Ny skjerm f.v. og kanal venstre(kanskje bare rustsveise hvis det ikke er for gale der) Rustsveise hjulbue b.v. Coilovers Baklykter(hvite bliklys) Hvite blinkers forran og på siden Grøftelys Angeleyes(innsats) Xenon Bakrutesenker/spoiler DTM eksos GS Evolution felger e.l. Sportsinteriør(?) Liten vipp eller en mindre spoiler på bakluka? Lakkering NEI, bilen er ikke akkurat vasket og polert på dette bildet! Jeg vet! hehe Kom med erfaringer og meninger hvis noen har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Hadde et lite "motivasjons-prosjekt" på gang! Ikke akkurat motiverende å pusse felger men de var så kjedelige så da ble de hvite! Tenkte de skulle bli vinterfelgene når jeg får handlet noe penere! Ikke varmeholdig lakk så den holder nok ikke lenge! Ble visst nesten orange Skal ta et bilde av det når det er på bilen iløpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Slik ble det seendes ut! Noe av det som har blitt gjort Ganske fornøyd med det siden jeg aldri har sveiset på bil før hehe Nye blinkers forran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Noen som vet om en grei nettside jeg kan kjøpe CCFL angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Virkelig flott med E30 hengerfeste på E36, kan ikke dra noe uansett så da ble det bort med det. kan ikke ha hengerfeste når man bygger slik bil uansett Mangla nøkkel Viskeroverføringa var ikke helt bra Ble ikke så verst med svart stripe øverst! Men blir nok med hvit stripe øverst etterhvert i gang med indre buen Utrolig lite med rust under, dette var det eneste rusthullet. Ellers er det kun hull forran i venstre kanal og litt rust forran i høyre kanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Bli bra dettan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Bli bra dettan! Satse på d ja! Å angel eyesan fonka, må bare få opp d forbaska pansare!hehe Frykte for at nyren må tas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Da var høyre nyre og panser ødelagt for å få opp panseret... MEN, Angel eyesa er montert i lyktene! Men imorgen blir det pansersveising evt. innkjøp av panser fra koed, hvis ikke sveisinga går så bra! Sveise ferdig indre hjulbuen og dempertårnet b.v. Så får vi se hva mer jeg får tid til! Blir en lang dag... Ser fram til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Gøy når panseret kiler seg... :/ Dårlig bilde. Får ta et senere idag når jeg har limt ferdig lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Angeleyes montert! Ganske fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 kunna forklart deg en annen måte å få panstret opp uten og ødelegge noe=) men forseint nå=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Planen var å ha svarte nyrer så tok det liksågodt den veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salva Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Da var julen vell overstått. Har vært dårlig med oppdatering og lite med arbeid på bilen i jula. Hadde bilen på EU-kontroll og fikk 11 toerfeil og en enerfeil. Fem av toerfeilene var at jeg ikke hadde lyspærer som virket i lysene og at frontlyktene ikke var riktig innstillt osv. så det er ikke helt krise. Resten var for det meste noe rust her og der men ellers var det greit. Enerfeilen var litt morsom da! Jeg sto å kikket på mens de tok kontrollen å da de testet spylervæske spyleren så kom det ikke noe spylervæske. Så da jeg kom tilbake fra kontrollen så åpnet jeg panseret, fylte på spylerveske og vips, der var enerfeilen fikset! Nye felger har også blitt innkjøpt fra GS Bildeler. De hadde så flott ryddesalg så jeg kjøpte meg liksågodt nye GS Magnum felger til 5900,- Med dekk og ferdig balansert. 225/40/18 på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenhe Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Morsomt prosjekt, kan jeg spør hvor du kjøpte angeleyes? Har en helt lik bil, bare min er grønn i lakken Netopp kjøpt, eu godkjent til 30 april 2013 Tenkte jeg skulle ordne litt med bilen før jeg får lappen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå