Gå til innhold

e36 - 316 Compact - 1997 SOLGT

nilskt
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 1997 316 Compact. Vognkortet viser førstegangsregistert i 1994 men har gjennomgått et såkalt karosseriskift, slik at bilen er egentlig i fra 1997 og kom fra Tyskland i 2006. En eier i Tyskland og jeg har hatt den siden. Jeg hadde den også på en komplett antirustbehandling da den kom til landet.

Km-stand:306.000 km.

Hovesaklig har bilen blitt brukt som pendlerbil mellom Sandefjord og Tønsberg. Jevnlig oljeskift og utskifting av slitedeler.

I det siste er radiator, caliper, reimer, skiver, og klosser byttet.

Bilen går greit og jeg har aldri hatt noen større problemer med den.

Feil og mangler: Høyre forskjerm er rustet i stykker. Denne bør/må byttes (Se bilde). Ellers er det noen rustflekker på panser (hovedsaklig etter steinsprut, se bilde) og noen flekker på bagasjelokk. Ryggelys virker ikke. Svetter litt olje.

Ellers er bilen i god stand og hadde ingen anmerkinger på sist EU-kontroll. Skinninteriør. Jeg har også i ettertid kjøpt ny midtkonsoll med armlene.

Bilen har AC, elektriske vinduer og speil. Varme i seter og speil. Automatisk "dimming" av bakspeil, airbag fører og passasjer, original kassettspiller(!).

Hengerfestet er avtagbart (men dette har jeg ikke prøvd selv).

Vinderdekk som holder i alle fall denne og neste sesong. Sommerdekk som er kjørt på i to sesonger på 17" felger medfølger. Også fire stk stålfelger med dekk kan også medfølge.

Se forøvrig bilder.

Bilen står 7 km fra Sandefjord.

Selges kr. 9.000 hvis den hentes før onsdag!

Skiltene leveres inn på torsdag om bilen ikke er borte til da.

nc081fjbqjzh6kt1qa4n_thumb.jpg

k79x9sbkkn5wa522m1r0_thumb.jpg

sqrpz635uieh2t9295s8_thumb.jpg

x2avq180d19us0oeaisv_thumb.jpg

i3g5rvhbd4tpnd4s374p_thumb.jpg

8o8hvditg7x9jx6ol6qf_thumb.jpg

e99tjmt1z1585mtymoa9_thumb.jpg

052vfj93hgsu15b3fbfn_thumb.jpg

update:

slenger inn et bilde av sommerfelgene: aztr0tz1ovwph0gf8nfk_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider