nilskt Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Selger min 1997 316 Compact. Vognkortet viser førstegangsregistert i 1994 men har gjennomgått et såkalt karosseriskift, slik at bilen er egentlig i fra 1997 og kom fra Tyskland i 2006. En eier i Tyskland og jeg har hatt den siden. Jeg hadde den også på en komplett antirustbehandling da den kom til landet. Km-stand:306.000 km. Hovesaklig har bilen blitt brukt som pendlerbil mellom Sandefjord og Tønsberg. Jevnlig oljeskift og utskifting av slitedeler. I det siste er radiator, caliper, reimer, skiver, og klosser byttet. Bilen går greit og jeg har aldri hatt noen større problemer med den. Feil og mangler: Høyre forskjerm er rustet i stykker. Denne bør/må byttes (Se bilde). Ellers er det noen rustflekker på panser (hovedsaklig etter steinsprut, se bilde) og noen flekker på bagasjelokk. Ryggelys virker ikke. Svetter litt olje. Ellers er bilen i god stand og hadde ingen anmerkinger på sist EU-kontroll. Skinninteriør. Jeg har også i ettertid kjøpt ny midtkonsoll med armlene. Bilen har AC, elektriske vinduer og speil. Varme i seter og speil. Automatisk "dimming" av bakspeil, airbag fører og passasjer, original kassettspiller(!). Hengerfestet er avtagbart (men dette har jeg ikke prøvd selv). Vinderdekk som holder i alle fall denne og neste sesong. Sommerdekk som er kjørt på i to sesonger på 17" felger medfølger. Også fire stk stålfelger med dekk kan også medfølge. Se forøvrig bilder. Bilen står 7 km fra Sandefjord. Selges kr. 9.000 hvis den hentes før onsdag! Skiltene leveres inn på torsdag om bilen ikke er borte til da. update: slenger inn et bilde av sommerfelgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Setter ned prisen til 19.000 jeg. Det må den da være verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Hva kan jeg regne med å få for denne? Jeg skjønner at denne modellen kanskje ikke er superpopulær for Bimmers-folket, men det kan vel være en grei konebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 OK, takk for tips! Jeg endrer pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Da får du mye bil for 15000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Da får du mye bil for 15000! Ja, var en antydning. Hvis du mener den er verdt mere, så skal jeg ikke diskutere med en elitebruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Elitebruker har en selv som har vært lik din, nå er den veldig stygg i lakken.. Men 318ti da. Knallgode biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Jeg hadde ikke trodd dette skulle være så vanskelig. Setter ned 1500,- til. Ny pris er 13.500,- Tror jeg nærmer meg tidenes dårligste handel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Hva med å komme med et bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 5000 Du har jo allerede gitt et skambud på 7000,- på telefon. Useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 5000 Du har jo allerede gitt et skambud på 7000,- på telefon. Useriøst. ja men da hadde du prisen til 19500 også så, derfor jeg gikk ned, men er 7000ok da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Nei, selvsagt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 ok kom bare med et bud som du skreiv da! Da burde du jo ikke skrive bud om du ikke motar det så blir du sur når du får budet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilskt Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Så så, ingen grunn til å hisse seg opp! Men du måtte nesten forvente at et skambud på litt over halvparten av mitt forslag ville bli avslått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg