Far Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hei, Selger unna litt til E30, har massevis av deler, begynner med å legge ut noe av det. Komplett M-technik 2 glassfiber sett for PREFACE, lakkert Diamantsvart Pris: 4500,- Solgt Hvordan det så ut på bil. Selges med koffertlokk Liten sprekk nederst på frontskjørtet, Crystal-blinklys og spredere følger med. Angeleyes med Xenon, lyktene er bra og frie for sprekker. Pris: 1000,-solgt "M3" speil Pris: 300,-solgt Diverse deler til Touring Pris: 400,- eller bud (skambud tillatt) må hentes. Selges kun samlet Har mye mer til E30, til coupe, sedan og Touring. Skal jeg legge ut bilder av alt, er jeg pensjonist før jeg blir ferdig, så tregt som det går å laste opp bilder her Send PM ved interesse, bilder kan mailes av de aktuelle delene du er interessert i. Tlf: 92251415 Mvh
Schrick Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Fint sett til å ha på preface folkens, løp og kjøp ps. seriøs kar dette!
316 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hva trengs av tilpassing / klips / festemetoder for å sette dette på en preface?
Far Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Fint sett til å ha på preface folkens, løp og kjøp ps. seriøs kar dette! Takk for det Schrick, ikke så værst du heller
Far Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Hva trengs av tilpassing / klips / festemetoder for å sette dette på en preface? Hei 316 Da dette har vært montert på bil (bilder) så trengs det ikke noe spesiell tilpassing her vil jeg tro. Kjøpte det i deler, eneste jeg har demontert selv er dørpanelene, og de satt festet med tec7 eller lignende. Så når det gjelder festmetoder så er nok noen skruer innv i hjulbuer + tec7 tingen når det gjelder støtfangerene og kun tec7 på sidepanelene. Du får ta deg en tur å se på det, har vel sikkert ei slik list du etterlyste her en plass og jeg...
Stian Nordhagen Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Angeleyes med Xenon er dem solgt eller og m3 speiler? passer dem på touring noe av det:)))
Far Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Har både lys og speil enda. Begge deler passer på E30 touring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå