Richie85 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Makan de hjulene satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 skal kjøpe 2 nye ryggesensorer bak. er det mange typer av de eller er det en standar? tenkte og kjøpe på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 De er nok rimelig standard bmw, men dobbeltsjekk delenr for å være sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 okei, da blir det bestiling når jeg får igjen bilen fra verksted. har lest at turboen på disse kan ryke vis man ikke passer på å bytte veivhusfilter? stemmer dette? og er det en vanskelig jobb å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 dette er grunnen til at bilen står på verksted. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=214659&p=2300498#p2300498 lekkasje på 3 av 4 dyser. skal bytte alle 4 når de først er igang. og ei sånn dyse kosta ca 4500. totalt 21 tusen med feilsøking og arbeid. ikke noe jeg har regnet med i budsjettet. så nå blir vel planene for bilen lagt litt på vent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 da har jeg fått byttet veivhusventilasjon, renset egr ventilen, montert led skiltlys og "hvite" grøftlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 må vel begynne og ta opp denne tråden igjen , vert stille en stund hær pga. 2 store verkstedsregninger. men har nå bestilt litt småtteri, lamin x smoked sotefilm til baklyktene mine og gul lyktefilm til tåkelyktene. felger blir det også snart og vis noen har peiling på hauligan spiller til e46 så rop ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xenonn Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 ble så lei av de blanke interiørlistene, så jeg bestemte meg for og prøve ut carbon foilie film. syns ikke resultatet ble så aller verst. før: etter: har også montert led skiltlys: ikke verdens beste bilde så et "snapshot" av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå