Peak Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Hei, noen som har facelift nyrer til e39? Å er keen på å bytte i hel svarte? Disse fikk jeg på mandag og er kun prøvemontert. Ble ikke fornøyd med hvordan det så ut mot fargen på bilen, derfor de byttes eller evt. selges. Mvh. Joachim
Bimma /// Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Hei eg har orginale crome og sort ,,, ( Facelift ) Bilde av dine ???
Peak Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Har ikke bilde av mine, men dem er helt matt svarte, ikke no chrome eller noe som helst, om du har bilde av dine, legg de gjerne ut
Peak Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Det er de der ja, var egentlig ikke det jeg tenkte på, vet ikke hvor mange forskjellig originale det finnes jeg men? Har egentlig skaffet meg nå, men er du keen på de svarte eller? Så kan du evt. kjøpe de for 400,- + frakt
Bimma /// Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Det er de der ja, var egentlig ikke det jeg tenkte på, vet ikke hvor mange forskjellig originale det finnes jeg men? Har egentlig skaffet meg nå, men er du keen på de svarte eller? Så kan du evt. kjøpe de for 400,- + frakt ok dette er vertfall facelift , dei du har e like berre heilsorte ?? Har lurt litt på svarte ja , skal tenke litt på det .. Kor du kjøpte dei ?? Bra passform ??
Peak Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Jepp, dem er helt like bare helt sorte. Passformen kunne ikke blitt bedre, ble overasket hvor bra de satt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå