dankro Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 bilen jikk varm i sta.. ikke voldsomt varm, skrudde på vifta inni bilen å den roa seg. Men når jeg skrudde den av begyne den å stige på varmen igjen. er mørkt å jævligt ute så har jeg ikke noe lykt for hånden så fikk ikke sett etter viftereima i slenge. men hva kan det vare som er problemet med den? ? :/ så leiker den litt olje. er det noe kjente plasser 520 kan leike olje fra egentli ??
vegard89 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Kan være alt mulig. deffekt vannpumpe, toppakning, lekasje osv++ beste er at du ser i motorommet når det er lyst ute.. og prøve å se om det er en slange eller lignende som har hoppet av, sprukket eller har mårkna. Bruker bilen vann ?
dankro Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 nei mener på at den ikke bruker vann, har sjekka etter på meste parten sån som ta. men ingen vannlekasje, litt olje lekasje er d. men ikke noe annet. får ta å sjekke ette på når d blir lyst tenker jeg takker
dankro Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 da er bilen i orden igjen hva lite vann... :/ er rimelig flau nå egentli.. men noen som veit om det er noe stress med powerfilter på bilen egentli ? er vel egentlig bare for den lille ekstra lyden tror jeg
vegard89 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hehe.. fort gjort det der Disse åpne luftfilterene dreper luftmengdemåleren. så er igrunn ikke å anbefale.
dankro Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 får heller ha det orginalt men tok meg en kjøre tur i sta.. etter jeg fylte på med vann å ordna der, så låg den litt å jaga på varmen.. den datt ned å for sky høgt. for på en måte å bytta litt etter ossen jeg kjørte. låg jeg i 3 på full gass holdt den seg der den skal, 4 gire så blei den varm. blir ikke akkurat klok på na bilen min.. første bimmer'n min å detta så etter noe kluss med en hel haug med audia.. :/
nightmare Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 tror nok du bør sjekke hvor vannet ditt forsvinner henne. og om vifta di går som den skal. eventuelt kanskje tremostat som ikke er helt goo. min bil koka når jeg kjørte veldig pent, men ikke når jeg hadde litt fart på han. og da var termostaten gåen. kan kjenne på radiatoren om den er varmere på den ene siden en den andre. det er masse innlegg om lignende saker her inne på bimmers, så det er bare å begynne å søke
dankro Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 skal skifte termostat i mårra. å sjå da. så må jeg kjøre rens på det å.. der er mye groms i kjøle vanne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå