Allrad Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 hei godtfolk! Har i kveld byttet dekselet på min 04 x5, kjent sak at dette slites. Tok av Airbagen ut med sikringen etc. Har nok dårlig batteri på den fordi måtte ha starthjelp etterpå.... Men uansett så lyser nå transmission failure, BREMSELYSET LYSER KONSTANT !!!! Og rattet Lyser ikke, ei heller funker knappene... Noen tips... Beste er vel å få slettet feil elsk her på et verksted.. Noen som kjenner seg igjen??
SweetBMW Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hvilket deksel har du byttet? Må koble av batteriet før du driver med slikt, da slipper du slike feil. Dra på et verksted, få lest koder, evt prøv å slett de og se om de kommer tilbake.
Allrad Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Det er på sportsrattet. Det mørkegrå plastdekselet som sitter rundt Airbagen. Ja, litt stress så gikk nok litt fort alt sammen. Fikk klemt en grå ledning litt når jeg skrudde på dekselet igjen, men tok av igjen og tror ikke noen kordeler der ble ødelagt, ikke nok til å lage noe kutt hvertfalll. Merkelig at så mye rare meldinger kommer pga flatt batteri, eller?
SweetBMW Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Nei ikke egentlig. Mange av modulene i bilen er avhengig av nøyaktig spenning. Så det er nok bare det som er greia ja
Allrad Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Ja, nå har jeg slettet en hel haug med feilkoder. Det var også en røket sikring for bremselysa som gjorde at ting ikke funket på rattet etc... Så nå er det meste på stell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå