Sandersen Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 mulig å få noen bildeR? interissert i bytte mot en evig rå og sterk 125cc 4takter crosser? samme strsl som monkeybike, bare litt større tror jeg. Nesten ikke brukt da jeg kjøpte honda crft450r istedenfor. Kjøpten i sommer. den er _sprek_ med grom lyd.
mazdak1 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Dette hadde vært moro Men har litt for mye prosjekter Men bare lurer, står ikke LIFAN eller noe sånt på motoren ? Dette er Skyteam. Lifan er vel forrige generasjons monkey
mazdak1 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 mulig å få noen bildeR? interissert i bytte mot en evig rå og sterk 125cc 4takter crosser? samme strsl som monkeybike, bare litt større tror jeg. Nesten ikke brukt da jeg kjøpte honda crft450r istedenfor. Kjøpten i sommer. den er _sprek_ med grom lyd. Fristende, men dessverre litt upraktisk for min del.. Ikke så smart med et uregistrert kjøretøy i Oslo sentrum. Hehe.. Har fått tak i en annen Monkeybike nå av en kamerat, så om noen ønsker denne for 3400kr inkl. deler så skal dem få den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå