andrem3 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Er på utkikk etter s85 motor,og kom over denne anonsen http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31861016 Er dette svindel?. Er det noen som har kjennskap til denne karen. Hilsen en som er blitt lurt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Uten å ha noe særlig kjennskap til saken, så tror jeg han fyren har avatert litt her inne med diverse motorer og delebiler fra england, uten at noen har hylt ut "svindel!". Men vær forsiktig ja, vet aldri. Du får sikkert noen positive erfaringer fra noen som har handlet med han, om det er han jeg tror det er. Let etter annonser på deler selges på engelsk, tror kanskje han har samme brukernavn også. Edit: Søkte litt, fant ingenting her. Tar sikkert feil. Når jeg leser det som han under meg skriver, så er det vel all grunn til å være skeptisk ja, men kan godt hende alt er i skjønneste orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 googler du telefonnummeret så finner du mange annonser fra samme nr. Fant ut at han er litauer, så er vel all grunn til å være skeptisk på hvor delene kommer fra hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Personlig hadde jeg aldri kjøpt noe som helst av en littauer/polakk, østblokk, uansett. Med mindre jeg kjente han og visste at han var til å stole på. Du vet jo ikke hva du får, eller om du får den. Jeg hadde holdt meg unna;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Tror han der har bor i Norge. Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Er vel bare å ringe ham å høre. Evt be han gi deg motornr og så sjekker du opp med BMW om den er stjålet. 55k er ikke en gal pris, men det står lite om hva som følger med. Er det ren motor/blokk uten alt rundt er det veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Var det ikke en 2007 M5 i stavanger-området som forsvant for noen dager siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Var det ikke en 2007 M5 i stavanger-området som forsvant for noen dager siden? den har kommet til rette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Personen sletter alle sine tidligere annonser her på bimmers. Virker sånn når man googler tlf-nr hvertfall. Bare M-modeller og sånt han selger deler til virker det som. Mye mulig at du faktisk får motoren, men hvor den kommer fra er nok en helt annen ting. Politiet burde ta en titt på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvis han bor i stavanger kan jeg få noen til å dra å se om motoren faktisk eksisterer, hvis den gjør det så er man jo godt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 hei alle Ser det er litt delte meninger om litauere og det skjønner jeg godt. Men det er jo også en tanke at bilene er så billige i litauen at det er mulig litaueren i annonsen selv tar deler derfra. Jaja bare en tanke Men ja vær skeptisk, jeg hadde ikke forskuddsbetalt, ikke fullført handel uten kvitteringer. Handler en med litauere så er vel eneste måten personelig oppmøte med kontanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Man skal jo ikke stikke under en stol at størsteparten av polakkene og litauere osb er oppegående folk med gode moralske verdier, men de hører man aldri om. Så ja, kan godt være det er en handyman som har funnet ut at han kan ta med seg litt deler fra hjemlandet og selge med god fortjeneste her. Personlig oppmøte med kontanter, og få med seg motoren er vel beste måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Jobber med en del øst europere som fra polen, latvia lithauen osv.. egentli veldig okei folk om du kjenner de, men de er noen luringer mange av de,så hadde vært litt skeptisk selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Ja, delene kommer kanskje til Norge fra Litauen, men hvor kommer de til Litauen fra? Er vel det som er spørsmålet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Det er nok like lett å bli lurt av en nordmann som en utlending, så en bør generelt være obs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå