vingebil411 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Hei I det siste har det begynt å lage 3 korte pip, når eg skal starte bilen min. Lurer fælt på kva funksjon desse pipene har?
Stonescream Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Tempen er under 3 grader og den bare plinger om det? Kikka i panikk rundt etter havari av ett eller annet første gang det peip med meg. Fortsatt kvepper jeg litt.
vingebil411 Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Tempen er under 3 grader og den bare plinger om det?Kikka i panikk rundt etter havari av ett eller annet første gang det peip med meg. Fortsatt kvepper jeg litt. Kommer kun eit pling når den er under 3 grader ja men her piper det 3 ganger når eg tar tenning på siste hakk :S
donald duck Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Mener det er eksakt som stonescream poster 3 pip og blink blink utetemp under 3 grader med etterfølgende ka f.....en e det nå etterfulgt av et lettelsens sukk iallefall på min gamle -96 e39 523......
haakon85 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Mener det er eksakt som stonescream poster 3 pip og blink blink utetemp under 3 grader med etterfølgende ka f.....en e det nå etterfulgt av et lettelsens sukk iallefall på min gamle -96 e39 523...... På min er det bare ett pling for lav utetemp. (-97 520)
donald duck Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Ok mulig eg husker feil haakon85 he he sorry:)
haakon85 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Er så mye som piper og plinger i disse bilene at det er ikke lett å holde oversikten. Jeg og merker at jeg skvetter like mye hver gang den plinger på utetemp. Ser alltid etter feilmeldinger. Fant forresten denne - der blir tre kjappe beskrevet som "HOUR MEMO" varsel.
vingebil411 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Er akkuratt slik lyd som på filmen, den første lyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå