goty Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Har alltid vært svak for 02, syntes denne så utrolig sprek ut selvom jeg er litt skeptisk til matt sort. Noen som har vært å sett på eller har kjennskap til denne? Ser jo meget på ut http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31615285 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Har ingen kjenskap til den, men jeg synes den er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 mtp lakk & ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Rattet er ikke noe krise, men lakk ja... Er heller ingen fan av å plukke av støtfangere. Du kan høre med medlemmene på 02/classic forumet, de vet antakeligvis av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Eneste jeg ikke likte var den tykke midstilte eksosstussen. Men slikt kan da fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Syns den var søt e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvis du like den, så tar du den! 02 er nydelig biler! Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Hehe, satt å siklet når jeg så du hadde tråden angående det kjøpet der ute 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hyggelig å høre det! Var en kar fra Lillestrøm som holdt på å kjøpe den, men jeg kom han i forkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Tja .. Få på noen feite bbs rS så blir den nok blant den råeste 02 her i landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå