Gå til innhold

Min E91 M-sport - Carbon Edition

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Stille her gitt..

Kan jo oppdatere litt med at Blackline baklyktene ankom BMW i Hønefoss forrige uke, og blir hentet/montert iløpet av Desember måned. H&R senkefjører er bestilt, å fått leveringsdato nå på tirsdag så ser fram mot litt lavere front! Lei feriesenken ;)

Ellers kommer Carbon speilhus og Carbon øyelokk tirsdag denne uken :)

Skulle prøvemontere BBS felga ihelga, men rakk desverre ikke dette så skal ta det imorgen istedet :) Bilder kommer!

Er det kun BMW som har disse listene til å dekke over hullene fra takrailsene? Vil prøve å fjerne de for å se hvordan det blir uten før jeg evt sender de til lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått hentet meg Blackline baklyktene. Gleder meg til å få byttet ut de kjedelige orginale. Blir montert nå etter jobb, så kommer oppdaterende bilder ikveld :) Føler det er på tide siden det har skjedd en del siden jeg hentet bilen i Ålesund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Træga!! Go for demontering av takrails, kan bli snygt :)

Deler for fjerning av takrailsene kommer! Hentet baklyktene idag, og de var ikke akkurat billig så må vente litt. Gått mye penger ellers nå i julestria å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva slags motstandere du brukte? evt kraftigere ballastere e.l?

prøvde å finne det ut, men siden det er to år siden jeg gjorde det så husker jeg rett å slett ikke, og eksen finner jeg ikke.

Du har facelift. Noen som har mulighet til å kryssbytte litt og se om det er forskjell? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva slags motstandere du brukte? evt kraftigere ballastere e.l?

prøvde å finne det ut, men siden det er to år siden jeg gjorde det så husker jeg rett å slett ikke, og eksen finner jeg ikke.

Du har facelift. Noen som har mulighet til å kryssbytte litt og se om det er forskjell? :D

Har prøvd 3 forskjellige typer ballastere, og ingen fungerer 100%. Så har montert LED pærer m/motstandere inntil videre. Vet det går ann å bruke Xenon i grøftelysa så må bare finne ut "hvordan" man får gjort det på disse vrange bilene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg bestemt meg for å gå en litt annen vei enn de fleste andre (som jeg har sett iallefall) ved å fjerne takrailsene samt kode om blinklysa i hovedlyktene til ekstra parklys. Disse skal kun gløde (ca 20% styrke) siden jeg fra før av har AE ringer orginalt som parklys. Sett et par biler i USA med det, og syns det ble litt tøft så vi får prøve å sjå ;) Har kodet om slike lys på 5 av mine gamle biler, så må nesten prøve på Bmwen å syns jeg.

God Jul folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart facelift difusor hadde gjort seg på bilen din! Koster ikke mer enn 600-700 for en orginal facelift som passer rett på :)

Har vurdert Carbon difuser bak eller blank svart. Kjedelig farge på den originale på disse. Vet du om GS har Facelift utgaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart facelift difusor hadde gjort seg på bilen din! Koster ikke mer enn 600-700 for en orginal facelift som passer rett på :)

Har vurdert Carbon difuser bak eller blank svart. Kjedelig farge på den originale på disse. Vet du om GS har Facelift utgaven?

den koster orginal 600-700kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den koster orginal 600-700kr ;)

Da får jeg rusle ned til Bmw imorgen daa ;) Men er denne blank eller matt svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...