Gå til innhold

Min E91 M-sport - Carbon Edition

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig pen bil. Er på utkikk etter en slik bil som dette og har testet 320d og 318d 122hk.. Synes det var stor forsjell på disse to. Har du noen råd? Ser ofte at prisene kan være stor forsjell på når det gjelder disse. Har du chipet din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil. Er på utkikk etter en slik bil som dette og har testet 320d og 318d 122hk.. Synes det var stor forsjell på disse to. Har du noen råd? Ser ofte at prisene kan være stor forsjell på når det gjelder disse. Har du chipet din ?

Blir mer og mer fornøyd selv også.

Fikk igjen bilen fra toning nå istad, hjalp mye på looken! Neste som står for tur nå er H&R fjører og fjerning av rails :)

Merker god forskjell fra 320D (163hk) og 318D (122hk). Kan strengt tatt ikke sammenlignes, men med chip i denne så henter jeg ut 165hk og 380nm. Og drivstoff forbruket er ikke noe å si på iallefall. Går fint på 0.45 på langkjøring og 0.62 på småkjøring.

Blir chippet hos Johan v/Chipsenter.no nå i Mars/April måned. Chipper alle mine biler hos han, så kan trygt anbefale chipping der om det vurderes iallefall ;)

Prisene på disse varierer stort har jeg sett! Selvfølgelig avhengig av utstyr og km.stand, men alt fra 220-285k kan du regne for en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, takk for info.. har funnet en som er veldig pen skjønner du og eneste minuset var at det var en 318d. så lurte derfor på om eg sku kjøpe den også bare chippe med engang også at det då ble nok effekt. (er ikke ute etter en raser bil) men noen som flytter på seg :)

men den chipen fikk du mye utav då. har vert i kontakt med trimchip. di ga 150hk og 340nm for 5200kr.

Tingen er at den eg har funnet er veldig pen for 219k kontra en tilsvarende bare i 320d koster fort nærmere 300k merker eg eller hvertfall 40-60k mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, takk for info.. har funnet en som er veldig pen skjønner du og eneste minuset var at det var en 318d. så lurte derfor på om eg sku kjøpe den også bare chippe med engang også at det då ble nok effekt. (er ikke ute etter en raser bil) men noen som flytter på seg :)

men den chipen fikk du mye utav då. har vert i kontakt med trimchip. di ga 150hk og 340nm for 5200kr.

Tingen er at den eg har funnet er veldig pen for 219k kontra en tilsvarende bare i 320d koster fort nærmere 300k merker eg eller hvertfall 40-60k mer.

JEG personlig setter komfor, utstyr og km.stand litt høyere enn større motor. Kan jo ha noe med at jeg har hatt S-biler fra Audi osv før, så har fått rast fra meg litt. Men samtidig kjører jeg over 40.000 km i året, og trenger da en bil med god kjørekomfor, seter og lavt drivstoff forbruk samtidig som at jeg kan "style" den lett så jeg kan skille meg ut litt :)

Så valget mitt av de to hadde vært enkelt. 318D med chip fungerer akkurat som en 320D uten chip. Jeg syns iallefall det fungerer bra nok. :) Men skal du ha en ræææser av en dieselvogn, så kjøp deg 320D 177hk m/chip. 215hk - flytter seg GODT i en liten 3-Serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår deg godt ;) eg har jo trossalt M5en i tillegg her så er lider jo ingen nød på effekt og hjulspinn når eg trenger det :P hehe, er ikke det denne skal brukes til men er jo gøy med litt fut. men ut ifra effekten eg har fått vite fra chip her og på hvor MYE mann sparer på en 318 kontra en 320 så vurderer eg det no sterkt. Takker så mye for litt informasjon av deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår deg godt ;) eg har jo trossalt M5en i tillegg her så er lider jo ingen nød på effekt og hjulspinn når eg trenger det :P hehe, er ikke det denne skal brukes til men er jo gøy med litt fut. men ut ifra effekten eg har fått vite fra chip her og på hvor MYE mann sparer på en 318 kontra en 320 så vurderer eg det no sterkt. Takker så mye for litt informasjon av deg ;)

Du skal ha den samtidig jaa :) Jammen da er saken klar i mine øyne! ;)

Sparer iallefall en hel del å handle 318D kontra en 320D. Får jo en 320D for samme pris som en 318D, men dog uten noe særlig utstyr, oppmot en topputstyrt 318D. Men, lykke til med nybilkjøp iallefall :) Kjempe gode biler!

Bare hyggelig det vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer iallefall en hel del å handle 318D kontra en 320D. Får jo en 320D for samme pris som en 318D, men dog uten noe særlig utstyr, oppmot en topputstyrt 318D. Men, lykke til med nybilkjøp iallefall :) Kjempe gode biler!

Ja er det eg har funnet ut :) Så med chip er sikkert en 318d til det daglige mer en nok :)

Spør viss det er noe mere eg lurer på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det eg har funnet ut :) Så med chip er sikkert en 318d til det daglige mer en nok :)

Spør viss det er noe mere eg lurer på :P

Bare å skrike ut det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...