Megabite69 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Har vært plaget med bensintilførselen til min 520i. Når jeg tar av slangen fremme kommer det ikke bensin. Jeg har skiftet bensinpumpa (ny fra Koed), men symptomene er de samme. Sikringen er sjekket og det er ok. Har tatt av slangen ved bensinpumpa og satt på en kort slange for å se om det kommer noe ut, men negativt resultat. Har en mistanke om det er et strømproblem? Er det noen som har erfaringer med lignende problemer?
Azeton Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Sett på direkte 12-volt på pumpa og se om den går da. Går den da. får du noen releer.
Megabite69 Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Der var bilen igang igjen. Fikk ny pumpe fra koed og nye rele samtidig. Startet med en gang. Men jeg var overrasket når jeg stakk nesa nedi tanken når jeg så at det var mye sand ved inntaket til pumpa. Det var også en bit av plastikk tanklokket. Da ble jeg litt skremt. Her måtte jeg bruke Mac Gyver metoden og fant frem bensinslangen til påhenger (den med pumpeblære på). Dermed begynte jeg å "støvsuge" tanken og sanden forsvant fra tanken. Egentlig ganske fornøyd med meg selv. Videre er jeg fornøyd med servicen fra Koed. De bruker omtrent en uke fra jeg bestiller varene til jeg har den her i Nordnorge. Men det var ikke spørsmål når jeg sa at den første pumpa ikke virket. De skulle selvfølgelig sende en ny pumpe og det var bare at jeg sendte den gamle pumpa tilbake. Suverent for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå