///Naitsirk Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Det er helt riktig. Z3m har særegne bruer
///Naitsirk Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Det hjelper fint lite da bremsene ikke gjør det..
Pedi Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Det er helt riktig. Z3m har særegne bruer Og helt egne lager... Jeg har 2 stk helt nye Z3M lenkearmer liggende her i garasjen, og lagrene er store i forhold til E30s vanlige...
JulianS Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Bærearmer ja? Har en mulighet til hvis dette blir hel på tryne. Kan ta en vanlig trommel-bærearm og skjære av "spindelen". Men da blir det litt jobb å frese ut resten av den så jeg kan gjøre motsatt med z3 spindelen og sveise den med den andre armen, da blir det bare sveis der det er sveis originalt og den vil se helt standard ut
JulianS Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 du kunne jo tatt en hvilken som helst skiveaksling fra e30 og satt på z3 navet! Ser for meg litt ujevnheter på den siden du har sveisa der! men kan jo hende det blir bra.. er jo bak.. Ujevnheter? Det syns at den har blitt reparert ja, men sålenge hjulet havner der det skal så er det ikke noe problem Bremsene er identiske med m3 3.2 foran og bak.
JulianS Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Må vel få gjort noe her igjen, skal hente noen andre felger etterpå, så jeg får på sommerdekk. Senkesett skal på, sammen med m3 topplager og nye m3 bakre bærearmsforinger har også bestemt meg for at det blir 318ti turbo, har jo alle delene kanskje bygge om neste helg?
JulianS Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Fått på senkesett i dag den ble laav bak med z3 fjærer prøve å få bygd litt turbo til helga Fått på nye sommerfelger også, bbs rx 8x17" legger r-dekk på dem etterhvert..
Rogern Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Kult prosjekt! Er litt glad i compact (uten at jeg skriker det ut i allmenheten ) Det jeg misliker mest med dem er dashbordet, har du planer om å montere "vanlig"?
Anders92 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Compact er egentlig en ufyselig bil, men ser ut til at du kan motbevise mine tanker om at det ikke kan bli kult!
bmw-E30 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Gikk en E36 compact på rudskogen ifjor, technoviolet mener jeg, med Comp MO6 felger. Var mye drittsnakk om den før den kom ut på banen... fy sat** så den gikk! var vell s50 turbo mener jeg
JulianS Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Hehe er mange som mener compact er stygt men denne er virkelig stygg men syns den ble litt kul med de nye hjula og litt sirævva
JulianS Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Går fælt den lilla ja.. Det kule med compacten er at den er litt mer som å kjøre e30, også føles den ikke så tung. Bakdelen er jo at den er litt tail-happy, men ordentlig sperre og feite hjul hjelper på festet ut av svinga Har tenkt på vanlig dash ja, og muligens dørtrekk fra coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå