wheelman Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Har søkt litt på forumet uten hell for å finne info ang dette. Jeg har funnet ut at det er 6,25" høytalere nede i dørene. Passer 6,5" (13cm) høytalere her? Er det 6,25" eller 4" mellomtone bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Hiver meg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 5,25" er 13cm. Disse vil nok passe med ein overgang. Du må kanskje modifisere litt for å få 6,5" til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Hei. Hadde samme utgangspunkt, kjøpte et sett høyttalere fra BSW, og er kjempefornøyd. Les tråden min her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=176030 Mvh Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Om jeg ikke ønsker kjøpe pakken fra BSW, men høytalere fra feks bilradiospesialisten... Er alternativet da 6,5" med en "adapter" sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå