SigurdE36 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Noen lokale her, som vet om noen steder de håndvasker biler i Porsgrunn? Eventuelt sted man kan vaske selv, med svamp, er jo så kiipe på bensinstasjonene.
Mikael-B Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Goberg Autoshine på Bøle er flinke. http://fhweb.no/autogoberg/forside Ellers så vasker jeg alltid med svamp og egen avfetting rundt på de fleste stasjoner i Skien/Porsgrunn. Shell-7-Eleven på Wattenberg og Statoil på Borgestad er gode vaskehaller..
SigurdE36 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Ok, skal prøve meg med svamp på en stasjon, fattig student vettu. Statoil Borgestad, er det ovenfor den kirken, opp bakken der?
Mikael-B Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Rett ved bilforhandleren som har butikk i et passelig stort hus der, på sletta i 50 sona
-Erik- Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Rett ved bilforhandleren som har butikk i et passelig stort hus der, på sletta i 50 sona Om du tenker på Satoil /"OK" Mikael så er ikke det på Borgestad Bratsberg passer vel litt bedre da
Kai-P. Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Selvvasken på Statoil Skjelsvik kan også anbefales. Der kan man stå innendørs og hallen er oppvarmet. Da koster det riktignok noen kroner i timen for å stå der, men etter min mening er det verdt det - spesielt om vinteren.
Nagin Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Pass på så bilen ikke blir stjelt da. Di har en kjærlighet for bmw dem så ikke vet forskjell på ditt og mitt i di trakter der
Olan Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Pass på så bilen ikke blir stjelt da.Di har en kjærlighet for bmw dem så ikke vet forskjell på ditt og mitt i di trakter der Noen få vet kanskje ikke forskjell på det, så ikke svartmal alle, takk!
-Erik- Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Pass på så bilen ikke blir stjelt da.Di har en kjærlighet for bmw dem så ikke vet forskjell på ditt og mitt i di trakter der Noen få vet kanskje ikke forskjell på det, så ikke svartmal alle, takk! +1
Nagin Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Pass på så bilen ikke blir stjelt da.Di har en kjærlighet for bmw dem så ikke vet forskjell på ditt og mitt i di trakter der Noen få vet kanskje ikke forskjell på det, så ikke svartmal alle, takk! Hvor skrev jeg _alle_ ? Dem som ikke vet forskjell...... Derimot
SigurdE36 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Er vel ikke til å skyve under teppet at mange biler har blitt deler her nede. Det kommer vel av at det er mye grombiler her, så da har vel kjeltringene funnet en fin måte å tjene penger på. I Oslo går det mer i villa innbrudd.
Random Hero Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Er det ikke en vaskehall i Borgestad området der du kan vaske bilen selv?
SofaKingFresh Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Over høyda, fra porsgrunn til Skien, så kommer du til en statoil som er fin å vaske innendørs. Jeg bruker som regel Shell ved togstasjonen i Porsgrunn , Shell 7-eleven Wattenberg eller Statoil Jordkjend
Hauso Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 du kan vaske bilen din på heistad bil & caravan. Der får du stå i fred som oftest:) Riktignok uke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå