Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rett ved bilforhandleren som har butikk i et passelig stort hus der, på sletta i 50 sona :)

Om du tenker på Satoil /"OK" Mikael så er ikke det på Borgestad :P Bratsberg passer vel litt bedre da :)

Skrevet

Selvvasken på Statoil Skjelsvik kan også anbefales. Der kan man stå innendørs og hallen er oppvarmet. Da koster det riktignok noen kroner i timen for å stå der, men etter min mening er det verdt det - spesielt om vinteren.

Skrevet
Pass på så bilen ikke blir stjelt da.

Di har en kjærlighet for bmw dem så ikke vet forskjell på ditt og mitt i di trakter der :)

Noen få vet kanskje ikke forskjell på det, så ikke svartmal alle, takk! [-X

Skrevet

Di har en kjærlighet for bmw dem så ikke vet forskjell på ditt og mitt i di trakter der :)

+1

Skrevet

Hvor skrev jeg _alle_ ? :D

Dem som ikke vet forskjell...... Derimot :wink:

Skrevet

Er vel ikke til å skyve under teppet at mange biler har blitt deler her nede. Det kommer vel av at det er mye grombiler her, så da har vel kjeltringene funnet en fin måte å tjene penger på. I Oslo går det mer i villa innbrudd.

• 2 weeks later...
Skrevet

Over høyda, fra porsgrunn til Skien, så kommer du til en statoil som er fin å vaske innendørs.

Jeg bruker som regel Shell ved togstasjonen i Porsgrunn , Shell 7-eleven Wattenberg eller Statoil Jordkjend :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...