JonasFB Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hei Skal installere cluster rings på min e46. Noen som har noen tips på hvordan dette bør gjøres riktig? Kople fra batteri osv.. kanskje? Sett litt på denne, men vet ikke om den er god nok?
spruddel Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Er clutster rings de "chromeringene"? Har det på min originalt. Men er ikke noe poeng å ta strømmen, er bare å ikke ha på tenninga. Ellers er det bare å gjøre som han gjør.
JonasFB Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Ja, det er de kormringene i instrumentpanalet skal visst bare være å sette dem inn, men har lest at det kan oppstå tull med km stand osv.. noe jeg ikke ønsker. Derfor det er litt viktig å gjøre dette riktig. Mulig det ikke stemmer men..
SweetBMW Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Blir ike tull med km stand. Slå av tenninga. Ta ut to torx skruer på toppen, dra ut instrument, klips av ledningene bak. Skru opp torx skruer i bakkant, del instrument, sett inn ringer. reverser demontering Sett inn ledninger, da vil du høre "bzzzzzzzzz" fra instrumentet, sett inn i dasheb, skru fast, admire ur work
JonasFB Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Da var det gjort gikk lekende lett!
Kny Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Skal gjøre dette selv på min så fort den er hjemme fra sykehus på torsdag Gleder meg!
spruddel Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Bare å si ifra om jeg skal joine Kenneth, har jo drevet en del med dette på E34'n, men er jo samme ulla. Ellers vet jeg jo at du fikser det lekende enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå