NBCustom Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Den der svir, lønner seg å sveise inn et nytt tårn når det er så ille.
litjmyr1 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 skal sjekke, er veldig lite faktisk, har bilder av det eg har funnet . h_vatn har tempertårn som eg kan kappe ut å sette på min
NBCustom Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Det er bra. Men kan du ikke lage ei liste om fremtidige planer for bilen i første post? For det er både interessant og oversiktelig når man gjør det sånn, også kan du merke av etter hvert som ting blir gjort?
Pedi Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Det er bra. Men kan du ikke lage ei liste om fremtidige planer for bilen i første post? For det er både interessant og oversiktelig når man gjør det sånn, også kan du merke av etter hvert som ting blir gjort? God idé, selv om jeg ikke har gjort det selv i min egen tråd...
litjmyr1 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Det er bra. Men kan du ikke lage ei liste om fremtidige planer for bilen i første post? For det er både interessant og oversiktelig når man gjør det sånn, også kan du merke av etter hvert som ting blir gjort? Da er det gjort. Si fra om den skulle vert gjort på en annen måte.
NBCustom Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Det var bra det:) Blir moro å følge med, stå på med bilen!
litjmyr1 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 ja. blir forhåpentligvis bestilt dieselpumpe om fredag
litjmyr1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 litt rust bakers på kanalen, og jekkfeste bøyd demontering av demper rust i dempertårnet register er kommet i hus
Thomas9 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Huff sukk.. Her var det mye rust, men du får lykke til! Kan bli tøff bil ut av dette også!
litjmyr1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 skal få den til ja, skal kappe ut dempertårn av ein anen bil å sveise inn. hele bakdelen på venstre side fra hjulbuen og bak er det mye rust, ellers er det nesten ikke noe. men skal bli bra:D
Thomas9 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Høres ut som en god plan! Kommer til å følge med. Thomas.
marius.hj Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Ser ut til at du har nok å gjøre på her Men det blir nok bra til slutt.
litjmyr1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Har litt å gjøre ja, skal finne med bronzit beige lakk og kjøpe delen bak hjulbuen til bakplata for den er full av rust. men først blir det og ordne hjulbuen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå