bmwhamster Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 solgt? bilder takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole15 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bilder på Pm takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 kan sende bilder til meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Hei. Jeg er ikke så intetessert i å sende ut bilder til alle og hvermansen. Bilen har vært holdt av til en her på forumet siden i sommer, så jeg forholder meg til det inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Har skjedd litt med bilen siden denne annonsen ble laget, grunnet at jeg nå har 2 ///M biler stående lufter jeg denne litt. En av bilene skal selges.. Usikker på hvilken. Prisen er 170,000,- Bilde tatt rett før jeg tok ut motor og gir. Litt kjapp info om hva som er gjort: Den står nå på helt nytt h&r coilovers, med nye hjullager såklart nye bremseskjold, nye e36 m3 3.2 bremser foran, nye justerbare h&r stabstag foran og bak, moddet golf 1 bkf, sandblåst og pulverlakkert travers som er forsterket! Nye gsp camberplater, nye gsp topplager bak, nye bærearmer med gsp foringer, nytt tårnstag bak, tårnstag foran, nye stålomspunnede bremseslanger foran og bak med tüv. Det var det jeg kom på i farta nå. Har også kjøpt en meget bra S50B32 komplett med 6 trinns kasse, 120,000km med servicehistorikk! kan følge med i tillegg til prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole15 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hva er km på bilen? Hva pris tenker du med s50b32 og alt med bilen? Er den bra for rust? Er det en orginal m3? Er lakk bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Hva er km på bilen?Hva pris tenker du med s50b32 og alt med bilen? Er den bra for rust? Er det en orginal m3? Er lakk bra? Bilen har gått nærmere 200.000km. Vil ha rundt 30-35.000,- for komplett motor/gir. Meget bra for rust! Original M3. Lakken er meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå