Elliott Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 sender deg mer info om du er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 bump. foringene vil bli byttet før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 bump. foringene vil bli byttet før salg. Sett mailen jeg har sendt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 pris? 29500,- med alle foringer byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 pris? 29500,- med alle foringer byttet. byr deg 25.000kr,- kontant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Takk for all interesse, og beklager for lite svar! Har vurdert hardt å lenge på å beholde bilen, men det ser ut til at jeg skal selge den likevel. Bilen selges ferdig prutet med alle deler for 35000kr. Dersom klarer å infri kravet beholder jeg den bare til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr305 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Er døren og de andre delene som medfølger lakkert? og blir bilen Eu godkjent før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toisaan Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Døren er ikke lakkert, dessverre. Den er i en annen rødfage. Vurderer å eu-godkjenne bilen før salg ja. Slik den er nå så er den eugodkj. til slutten av april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr305 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Er meget interiesert i bilen mulig jeg tar kontakt per telefon for en prøvetur, men venter på et forsikringsoppgjør for øyeblikket. og ser helst at den er eu godkjent. og kunne du lagt ut flere bilder av bilen? kunne gjerne tenkt meg og sett den døren som er skadet litt nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå