bmw_frantz Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 hallo tenkte å selge min toyota supra mk4 (non turbo) den ligger ute på autodb. den er utrolig tøff, men er dårlig frontfanger. bilen er japansk, så vet ikke hvordan det er å få registrert denne da. den er tollet og momset inn. strøkene 18" felger. strøkent svart skinninteriør. ypperlig bil å bygge som banebil. selges kr 48000 eller kan byttes i en annen bil. gjerne en billigere bil med mellomlegg fra deg. kan vurdere en varebil:) autodb kode:1397941 mvh Frantz Petter Andsjøn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 kan byttes i audi a4 tq, 90 q coupe.. kan eventuelt byttes i varebil eller bmw. kom me forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ingen som trenger supra til sommer'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Kunne du sjekket litt rundt angående å få denne på hvite skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 tror ikke det går pga den er japansk:/ men folk har da fått det til før vet jeg. kan jo bruke prøveskilt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 er det mulig å drifte med en slik en da? non turbo jeg tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 jeg har ikke prøvd, men det er jo ikke så mye jobb å slenge på en turbo:) ikke koster det så mye heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 vel, det er vel ingen 2jgz motor? hva er komp forhold og slikt på disse motorene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 det er en 2jzge motor:) er ikke sikker på kompen jeg:/ kan prøve å finne det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Går greit og montere turbo på den, men den mangler vesentlige komponenter, i forhold til 2JZ-GTE Underspyling av stempler har den ikke, høyere komp og litt mere. Man KAN sette turbo på den, men det anbefales ikke og dra ut spesielt mye mer enn 4-450svinghjuls hester av den.. Uten og gjøre noe med motoren. 2JZ-GE som denne har er litt lat, men er jo bare og få tak i en sikkelig 2jz, så har man fort en GROM bil til drifting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 kan byttes i e39 sedan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 ingen som trenger supra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Hadde jeg hatt penger eller noe å bytte med så. Hatt lyst på supra lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 hva har du da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg