Gå til innhold

1995 Bmw 320/323? selges kr 20000.

drift king
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 320 med større motor selges nesten eu godkjent.

Eneste som mangler på eu, er å bytte en pakning i tannstanga(koster 10kr).

Det er helt ny forstilling på bilen(ALT er byttet). Det er også byttet hjulager bak, Foringer bak, dynamo, starter, sikringsboks,el motor til takluke, nye fjører foran og mye annet.

Det sitter sorte alacantra seter i bilen.

Det følger med senkesett og 18" felger på sommerdekka.

Bilen er nesten rustfri, er et hull på størelse med en 50øring på v.kanal under, ellers ikke funnet rust på bilen.

Fanger foran ha slått nedi så er litt jobb på den, men den er meget lett å fikse.

Skilta sitter på og årsavgifta er bet. Har ut året på å godkjenne den.

Bilen selges kr20000 eller byttes i annen bil.

AutoDB-kode: 1402987

qnm9xgru370yigrs2orw.jpg

7yuntzpsqrbnet1sazd7.jpg

9v38bksv80jxeuv0s6cx.jpg

2vpebm7kabt11ld5mqpd.jpg

5yvo5lgonk7w3zu2o1j6.jpg

653c1flhty9y5jer30is.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eu ok? kjente feil og mangler? 316 eller 318?

Skal inn nå i januar på etterkontroll. Ett skiltlys manglet, indre endeledd høyre side og håndbrems for svak venstre side.

Skiltlys har jeg byttet og nyhåndbremsvaier satt jeg inn igår. Skal idag og få justert handbrems på ruller.

Indre endeledd har jeg ikke fått fra Koed enda så det blir ikke byttet før etter nytt år. Eller inge feil eller mangler.

Er nok desverre en 316 ment til bruk av samboeren min. Men hun ombestemte seg når det gjaldt å kjøre opp nå i vinter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn nå i januar på etterkontroll. Ett skiltlys manglet, indre endeledd høyre side og håndbrems for svak venstre side.

Skiltlys har jeg byttet og nyhåndbremsvaier satt jeg inn igår. Skal idag og få justert handbrems på ruller.

Indre endeledd har jeg ikke fått fra Koed enda så det blir ikke byttet før etter nytt år. Eller inge feil eller mangler.

Er nok desverre en 316 ment til bruk av samboeren min. Men hun ombestemte seg når det gjaldt å kjøre opp nå i vinter :P

Blir nok ikke aktuelt fra min side når den ikke er godkjent. Har ikke tid til å skru bil fortiden så er derfor jeg selger den jeg har også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indre endeledd har jeg ikke fått fra Koed enda så det blir ikke byttet før etter nytt år. Ellers ingen feil eller mangler.

Blir nok ikke aktuelt fra min side når den ikke er godkjent. Har ikke tid til å skru bil fortiden så er derfor jeg selger den jeg har også....

Det er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godkjent ombygd? eventuelt hvilken motor orginalt?

km stand?

rust?

feil og mangler?

heftelser?

eu?

ikke heftelser. bilen har gått 200 men driv og motor 140000 før motor ble bygd om i tyskland.. bilen blir eu godkjent før salg. ikke noe spes rust.. en liten bulk i døra og feil farge på frontfanger og stygge speil med blink.. ellers super bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...