Gå til innhold

FØRSTEBIL: BMW E46 320i M-Sport 2001 modding på gang! ;)

espenae93
 Share

Anbefalte innlegg

Pen tralle! Gjør seg med den fangeren. Mørke/sota blinklys vil gjøre seg, pluss at du trenger å få vinduslistene i krom mørke. Et tips er å ta dem av og foliere de, det gjorde jeg, og koster en brøkdel av prisen i forhold til å kjøpe nye :)

Meget interessant :wink: link til mørk folie mottas med takk :) hvis jeg skal gjøre det så bytter jeg grillen i samme slengen

Har enda ikke funnet noen blinklys jeg liker, men dagen jeg gjør det så blir de bytta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mtm9fi7v

Dette er ikke redigert, døra er faktisk av :lol: det var en del rust på denne døra, så tok ansvar og fikk tak i en ny ifra Danmark.. ;) neste steg er å lakkere bakluka, så begynner ting å bli strøkent :wink:

ps. Har planer om mørke lister og nyrer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ja, da var det vel på tide med et nytt inlegg igjen! :wink: jeg har byttet ut tåkelysa med hvite led pærer, nærmere bestemt slike:

http://www.ebay.com/itm/280884545792?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_7929wt_966

de ble veldig bra på bilen, selv om det ikke ser sånn ut på bildet.. :lol: kjent sak, hvit blit blåaktig gjennom kameraet..

IMG_1814.JPG

videre nå så skal jeg:

1. VASKE bilen, haha

2. kjøpe Angel Eyes. Står imellom disse:

http://www.ebay.com/itm/180775145674?_trksid=p5197.c0.m619#ht_5197wt_966

eller noen ifra umnitza, veit ikke helt hvem av de som passer på min bil, så. De skal være hvite som tåkelysa og xenonlysa.

3. Bytte bakluke og lakkere div. småtteri

4. Lakkere eller foliere nyrer og lister 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...