marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Kunne tenkt meg en bmw v12 fra en 750 inn i min bmw e34 og lurer rett og slett på litt trim muligheter for den motoren og om det er en grei motor? tenkte å la vær å putte blåse hjelp og heller lage en liten godsak ut av den. Noen som har tips, anbefalinger, osv osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Søk på "e30big" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 det beste er å gi den blåsehjelp, de tåler mye på orginal innmat så det gir helt klar mest effekt for pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Så v12 egner seg for turbo? Litt gromt med sugmotor også. Har jo en m5 3,5 l som skal tubo på så litt keen på en grom sugemotor og ikke blåsemotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 ja de egner seg godt for det, folk har kjørt med 700-800 driftsikre hester på orginal innmat, blant annet e30 big.. han har i hvert fall god peiling på v12'ere så er det noe du lurer på er det sikkert bare å høre med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Tusen takk for hjelp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Hvilken turbo egner seg til v12 egentlig? ca 800 hk skal ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Mener ikke å være å frekk... Men... Du skal ha 800 hk ut av en motor og spør grunnleggende amatørspørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 mye som begynner og skje ved 800hk gitt.. sikker på du trenger så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Mener ikke å være å frekk... Men... Du skal ha 800 hk ut av en motor og spør grunnleggende amatørspørsmål? er det et grunnleggende amatørspørsmål å spørre om hvordan turbo dere anbefaler? NEI! kjenner jeg blir sikkelig irritert av slike kommentarer som du skriver men ser at du ikke mener å være frekk så skal la vær å si noe mer. Spør egentlig bare hvordan turbo dere vil anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 blir det ikke litt trangt med plassen? hvor skal du har turbo egentlig? i bagasjen? jeg har v8 i min e34 i dag og kan ikke akkurat skryte av plassen forran der.. ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Har sett både e30 med v12 og twinturbo og e34. Blir vell endel modifikasjoner for å få ned V12. Btw, M88B35 selges til høystbydene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 blir det ikke litt trangt med plassen? hvor skal du har turbo egentlig? i bagasjen? jeg har v8 i min e34 i dag og kan ikke akkurat skryte av plassen forran der.. ' Kødderdu eller? det er god plass i motorrommet på en e34 når det er v8 der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 blir det ikke litt trangt med plassen? hvor skal du har turbo egentlig? i bagasjen? jeg har v8 i min e34 i dag og kan ikke akkurat skryte av plassen forran der.. ' Kødderdu eller? det er god plass i motorrommet på en e34 når det er v8 der.. ikke dritbra med plass akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
532is Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 V12 motoren tar mindre plass enn V8 pga at den er smalere med sin 2ventilers topp mot V8 sin 4ventilers, samt at den er en 60 graders konstruksjon, den er bittelitt lengre da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå