BennyBeamer Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hei, har kommet over en m20b25 topp, og lurte på om det passer på min 2l? Om ikke, hva/hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Passer som bare det, fysisk. men det er ikke optimalt. du vil få mindre kompressjon grunnet større forbrenningskammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Så det blir mine hk og moment? Men sånn som org 2l innsug osv passer? Men siden det blir større forbrenningskammer og mine komp, er det jo perfekt og bygge turbo på etterhvert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Men noen som kan garrantere at dette passer/fungerer? Noen som har prøvd dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Kommentar "slettet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Innsugspakningene er like. Om du vil ha komplett b20 har jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Kommentar "slettet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Nå sjekket jeg bare den midterste pakningen, men jeg monterte b25 innsug på min b23 med b23 pakninger i våres http://bmwfans.info/parts/catalog/11611726012/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Stryk alle mine kommentarer, jeg har lest feil, trodde det sto M50. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Okey hehe, nei men da trur jeg det at jeg prøver denne toppen, så får vi se hvordan det går siden jeg har lyst på og montere turbo etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå