Jørgen-A Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvor på nettet kan jeg finne ut hvilke dimensjoner det går og få i 16? Har søkt men finner ingen ting. Lignende dekk er og av intresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 dekkonline.com har vertfal federal rsr når jeg søkte nå nylig men det var i 15" Bestdekk.no var det noen som skrøt av på et annet forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvor på nettet kan jeg finne ut hvilke dimensjoner det går og få i 16? Har søkt men finner ingen ting. Lignende dekk er og av intresse. Har du prøvd Toyo.com Hvilke dimensjoner som eksisterer finner du her: http://toyotires.com/tire/pattern/proxe ... tion-tires Se under "Sizes & Specifications". Flere som leverer R888, bla dekkskift.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Nei, hehe Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå