Gå til innhold

79mod 323ia ***** SOLGT *****


steinsus
 Share

Anbefalte innlegg

20130710_181519_zps2c9bea78.jpg

Veteranbil i bra teknisk stand vurderes solgt til noen som har tid til å ta vare på den. Den ble tatt i bytte mot noe annet og jeg har ikke plass til den så derfor skal den selges.

Det er ikke mange BMW E21 323i igjen som ikke er istykkerskrudd. Bilen er tatt inn fra Sverige i år og har gått sine siste 10 år i området rundt Eskilstuna. Den var innom biltilsynet i Norge nå i desember og trenger en justering av håndbrekk samt å tette en bensinlekkasje før den blir godkjent og kan få på skiltene. Motor og gear og drivlinje er tight og fin. Helt nye sommerdekk på orginale alufelger (BBS). Helt og fint interiør, bare et lite hull i førersete på vanlig sted som alle andre gamle biler. Det er sveiset rust flere steder på den og den er blitt omlakkert for noen år siden, den lakkjobben er skikkelig dårlig så den bør slipes ned og omlakkeres. I følge tidligere eiere så er den ikke vinterkjørt de siste 10 årene, Selges ferdig godkjent for 45.000,- eller billigere om du ønsker å fikse det selv.

.

Send mail på steinsusrud@gmail.com eller ring 99310944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, under listene er den nok like stygg som resten av lakken, men det ser ut til at rusta er fjerna iaf. og jeg kan ikke se at det har kommet noe gjennom enda.

Tja, jeg har sagt til alle som har ringt og mailet at den går for 39.000,- som den står, så får man fikse bensinlekkasjen og håndbrekket selv for godkjenningen. Den er nå satt vekk til vinterlagring og jeg måtte putte cosworthen ut i snøen,så det er bare og komme og handle så jeg får redda cosworthen inn igjen.

Om du vil ha et større prosjekt med mer jobb så har jeg en 79 323i manuell også med masse rust som jeg kan slippe avgårde for ca 15.000,-

iw5bd4ppqi3io4abhens.jpg

c2a6air52frvcxzrwqbr.jpg

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vill mye rust si?:P

ja du, alt under er veldig rustet, men det er fortsatt ikke noe problem og lage bil av denne om man vil.

Ved første øyekast så må gulv og kanaler byttes, og det samme bakenfor bakaksel, bakplate og frontplate er angrepet og det samme er innerskjærmer. Dører, panser og koffert ser ut til å ha klart deg bra, og hele drivlinjen er veldig god (motor/gear/diff osv)

bensinpumpe og bensinrør er opprustet, men den startet og gikk fint når den fikk bensin.

for/bakaksel ser også ok ut og det samme med bremsebiten.

Tror det er dekkende for status.

Min plan var og bruke deler fra denne til å få den røde i veldig bra stand, så om det ikke blir solgt så er det fortsatt planen.

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey;) hadde vært fin banebil denne da:)

Mja, eller en som er god med sveiseapparatet, det er jo fortsatt rustskadedeler og få tak på.

Kan selge alt samlet også for 60.000,- da følger det med BBS frontspoiler og hekkspoiler, samt komplett servostyringsombygging.

Og om ingen vil ha de så blir de lagret vekk i et par år, for så og gjennoppstå som en bil, samt at noe av delene fra den grønne blir satt på 02'n min :applause: og så kommer restlagere til salgs her etterhvert.

Det er jo litt synd siden det er matchende nummer på begge disse mener jeg å huske.

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nei, de ble lagret for vinteren, og denne helga så skal den røde bli vårklar for å en liten tur til BT for å hente sine skilter.

Den grønne har nå også fått en 'lyseblå' bror som kommer i mai en gang.

Den er i enda dårligere forfatning:

t9yupn5cqdpv4rkcnnrj.jpg

mi997uk3f8ctnwi78aed.jpg

Så det er nok ikke lengre aktuellt og selge allt her, men til rett pris så......

Jeg er alltid åpen for bud.

Vh. Stein Susrud

tlf 99310944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista over dør (taket) passasjersida:)

Det tror jeg skal kunne gå bra det, Jeg skal hente hjem bilen i løpet av Mai så det må bli etter det.

Hva kunne du tenke deg å gi for den ?

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intrisert å selge en frontleppe/fanger?:)

Hmm, tja, jo det kan jeg vel, denne på en 'lyseblå' kommer ikke før i mai som du ser i tråden, men jeg har en liggende her hjemme i veldig bra stand, Det er type BBS frontspoiler uten lyktehull, samme som på den 'lyseblå'.

Det er bud som gjelder, men ingen spottpris, da blir det likegjerne liggende.

Hel og fin støtfanger er jeg litt i manko på selv så den blir ikke solgt enda.

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...