joachim sørlie Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Ville fjernet katen jeg.. Sånn som på min, er ikke spess lyd før man begynner og gi gass, men da kommer det jaggu lyd og.. Men mitt et originalt, så det bør bli bra og fjerne katen, og kanskje sette på åpent filter?
e34bmw535i Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 hmm, er ganske usikker nå... vil ikke ha for høy lyd. Hva tenker dere om jeg setter på supersport bakpotte fra gs og KN filter?
e34bmw535i Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 er ikke det billigste, men ... vil ikke ha noe trøbbel med snuten eller Eu godkjenninga
TheEspenK Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Fjern katten og sett på rør! Normalt er det altfor mye potter under en bil men skal du bruke litt heftigere endepotte ville jeg tenkt en liten demper under bilen. Selv har jeg kjørt Volvo 740T med 3" strakt og kun bakpotte men da brukte jeg større bakpotte. Men det er en turbo, på din hadde jeg brukt en liten lyd-demper, så langt bak mot bakakselen så mulig og en superspirnt eller hva du sier bakerst. Ikke overveldende lyd men du hører fint og mer til hva som skjer, også har du til forskjell fra mange andre BMW'er fin respons over hele kurven. Av frykt for å bli upop: Et (d)effekt anlegg fra kat og bak gir deg kun toppeffekt og større forbruk i mellomregistret. mens fri pust forfra for så og snevre inn gir deg effekt hele registret/kurven. Litt enkelt fortalt men i grove trekk vil ikke ha noe trøbbel med snuten eller Eu godkjenninga Min 740T gikk greit i mellom vei-kontroll men ikke EU! Fordel lyden noe på de to pottene så klarer du deg på EU bortsett fra kat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå