Feldwebel Jensen Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Hva er folk villige til å betale for dette? Den har gått 230.000km, har skinnseter (ikke sport), klima som ikke kjøler, svart metallic med noen små bulker riper, men ganske lite rust. Helt standard hjul. Alt virker ellers som det skal og uten store feil/mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Du har vell en ca pris å gå etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 20 tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Har ingen bilder, men jeg vil gjerne vite sånn ca verdien på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 vanskelig å gå ut ifra pris på bil uten no bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanon Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 ville sagt rundt 10 lakser for en orginal bil... litt stasj.. og prisen deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 haha, om det er skilt på den antyder du "10 lakser" fordi du vil gjøre et kupp sjæl.. sjekk finn.. 30-60k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hei. du får ikke solgt ein 325 for 30-60k uten bilde. så du sie diverse mangler. toppen 20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Det er jo rein gjetting å prisantyde en bil etter kanskje 100 ord på internett! Er egentlig umulig å prisantyde en bil med bilder og, en bmw jeg var å så på en 318is var dritfin på bildene og ingenting virket galt. Vi dro å så på den og bilen var et forbanna sarv, verdt 20k en fyr skulle ha 45 for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Saken er at det er en bil fra utlandet som det ikke vil bli betalt engangsavgift på. Moms blir selvsagt betalt slik at det blir en lovlig banebil/delebil. Hvis dette skal være noe vits i for meg å styre med så vil jeg jo gjerne vite hvor mye jeg kommer til å kunne få solgt den for. Jeg ville jo anta at en M50B25 i god stand, selv om den har gått 230'km, ville være verd ca 8-10.000,-, og skinninteriør ca 8.000,- så en komplett momset bil burde ligge på ca 20.000,- sånn jeg ser det. Men om dette stemmer aner jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå