Ens90 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Hei jeg trenger sårt noen deler til min 528i, er egentlig snakk om småplukk, men vanskelig å finne rundt på høggerier! Av interesse er: spredere, blinklysglass (støtfanger), komplett grill, frontlykter, greie bbsfelger ++ Har noen av det her liggende send meg en PM, takker for evnt alle tips! Ens90
beianmotorsport Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Har blinklysglass og eventuelt noen oz vega felger 3delte som er ganske lik bbs rs.
GSS Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg har en god del nye deler til e28. - Innerskjermer foran (komplett hjulhus) - Deler av frontplata - Motordeler - Eksos - Blinklys - Bremsedeler - Brytere og knapper og mye mer. Se hele oversikten her: http://www.storsveen.org/deler/index.ph ... 20a&page=1 (flere sider) Send meg en PM eller mail hvis du finner noe du trenger.
Ens90 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Okei, mye skal du ha for det blinklysglass og felga? er det med dekk?
beianmotorsport Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Uten dekk, 5000 for felg og blinklys.
Morty999 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 skal ente en 525 i helga som skal høgges, så si ifra om hva du trenger på pm
Ens90 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 ganske så pene ifølge bildet ja! er noe slikt jeg hadde tenkt meg ja:) skal ta å tenke litt på det hehe har litt av hvert av utstyr jeg har tenkt å handle å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå