KalleCow Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hei xenon lysene min lyser litt lavt. De stiller seg inn når jeg starter den, så sensoren fungerer. Men den manuel justering over lykta, noen som vett hvor mye dem skal justeres opp? evt hvordan man måler det? Bmw 46 320D 2000model Kallcow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Det er plastskruer på lykta, skal være ganske greit å se de. Vet ikke hvor mye opp de skal være, men jeg justerte de i forhold til hva jeg syntes var bra selv. Også hender det at kona kjører bak meg med den bilen, så da ser jeg etter om lyktene er justert for høyt og blender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleCow Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Jeg stilte bilen et mørkt sted og prøvde og stille dem slik at jeg så bedre.. og om jeg ikke ble blendet fra rundt 5m foran bilen.. vanskelig det derre. Hadde en venn som har samme bil og fikk 2 på en EU kontroll grunnet lyktene sto for lavt. Min skal snart inn også, og jeg syns mine står lavt. lurte grunnet dette om det faktisk er noe krav til akkurat hvordan dem skal stå. Takker for innspill:D Kallecow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 krav ja.. det er det.. kreves et optisk apparat mener jeg for å stille de riktig.. jeg fulgte med på forrige eu på min å da brukte de et fancy apparat for å kontrollere.. jeg har også stillt litt på de skruene på min så får vel en feil jeg også neste gang... men om det skulle være eneste feil på eu'en så stiller de det fort for deg ville jeg anta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå