Kekkonen Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Om noen mot formodning skulle komme over en rød E 46 M3 som på ett eller annet vis ikke virker lovlig så si ifra. Er også glad for tips om deler som plutselig dukker opp på markedet som det kan lukte litt lugubert av.. Svoger ble nemlig frastjålet sin røde E46 original M3 i oslo for 3 uker side, og jeg ble litt irritert når jeg nå fikk vite dette 3 uker etterpå. Hadde vært lettere å etterlyse den mens tjuveriet enda var ferskt...regner med at bilen er long gone ut av norge eller allerede slakt. Politiet har henlagt saken... Tips eller noen som vet/hører noe kan jo kanskje bli belønnet...har ikke bestemt meg enda for om det er bilen eller de skyldige jeg vil ha mest tak i, om bilen er tapt så er det iallefall plaster på såret å få tak i synderen(e) og vise de "innredninga i kjellern"...mulig at det blir en skummel ferd ned den glatte kjellertrappa også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Fikk han igjen på forsikringa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Han venter fortsatt på utbetaling så vidt jeg vet... Har ikke snakka med han enda, var svigermor som er på besøk som fortalte meg om detta så alle detaljer har jeg ikke før jeg har fått snakket med han selv. Men tenkte at det var best å kaste det ut på forumet så fort som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hvordan ble det stjålet da ? Skal ha god tid og litt kunnskap om de skal bryte den opp, bytte bokser osv liksom !! Eller den nye frekke måten, inn å stjele nøkklene i bolig, rappe den mens den står å går ol ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Det er dessverre veldig veldig enkelt å fikse startsperren på disse, det er gjort mens du sitter i bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Den ble stjålet mens den sto parkert på en felles parkering et eller annet sted i oslo....den sto ikke hjemme hos han. Og nøkla antar jeg at han hadde i lomma..som sagt ikke snakka med han enda, men skal prøve å få tak i han idag og suge litt info som tid, sted og reg. nr på bil osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Det er dessverre veldig veldig enkelt å fikse startsperren på disse, det er gjort mens du sitter i bil. Desverre, ble frastjålet 95 opel og forsikring frarådet trækker etterpå da tyvene sikkert greide koble disse også Politiet sa: Den får du ny på forisikringen og det sier vel litt om etterforskingen i norge. Håper oppgjøret går i orden men ja øynene er selvf oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Tragisk..At ikke folk kan la andres ting være i fred. Kom gjerne med en oppdatering på hvor mye forsikringsselskapet utbetalte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 da stige vel forsikringen på dette å da:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Noe mere info her ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Fant di den igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Er nok borte gitt...svoger la ballen død selv og annså bilen som tapt...nå sikler "jævel'n" på en 540 e39 istedet...hehe, han bare måtte ha grommere touring enn meg Bilen er nok ute av landet eller slakt for lenge siden, derfor det ikke har blitt oppdatert noe i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Okai skjønner;) liste prisen er jo veldig låg på disse bilene no. Fekk vel ikkje so mykje igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 vet ikke hva han har fått igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Spør hva han fikk igjen. Var det denne med bbs ch hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå