Gå til innhold

19" M6 replica til E46

monskjellevoll
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vet du hva innpresset er? Hehe. Så ut som det var smeltet vekk fra felgen på bildet.

Og har du noen bilder med felgene på E46en din?

Trenger noe nytt som ser greit ut, slik at jeg kan godkjenne felgene på BT. Har coilovers og 10mm spacer på 18x8" med 225 bredde, på ET 37.

men disse er vel ET 40-42 antar jeg. Som de fleste andre. Vil ikke selge bilen på felger med spacere. Vet ikke hvorfor, men liker ikke tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva innpresset er? Hehe. Så ut som det var smeltet vekk fra felgen på bildet.

Og har du noen bilder med felgene på E46en din?

Trenger noe nytt som ser greit ut, slik at jeg kan godkjenne felgene på BT. Har coilovers og 10mm spacer på 18x8" med 225 bredde, på ET 37.

men disse er vel ET 40-42 antar jeg. Som de fleste andre. Vil ikke selge bilen på felger med spacere. Vet ikke hvorfor, men liker ikke tanken.

Hei:) står ikke ka et de er på di, er ikke stemplet in et i disse felgene koffor de vet eg ikke.

Men di passer perfekt på e46, trenger ingen spacere.

dekkene børr byttes og balanseres på nytt,

eg har bare brukt felgene i et par dager, grunnen eg kjøpte bilen med disse felgene rett før minusgraderene kom til bergen og synes dekkene er for utslitt til å kjøre med.

epfuatzf1qt1dnd8ee8l.jpg

hismk5qg88be5fadv6ys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Så jo bra ut på sort bil de!

Mine felger passet også på E46, helt til jeg fikk coilovers. Hehe. Da skrapte de, så måtte slenge på spacer.

Men 19" er jo litt høyere, og demperen er skråstilt, så det kan være det går. Hvis ikke er det bare å selge dem igjen.

Ser du har bud på 2k med henting. Hva sier du til bud på 3500?

Jeg jobber natt i 2 uker nå, så jeg kan komme å hente dem ca mandag 12. mars. Så kan du jo selvfølgelig ha budrunden åpen i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Så jo bra ut på sort bil de!

Mine felger passet også på E46, helt til jeg fikk coilovers. Hehe. Da skrapte de, så måtte slenge på spacer.

Men 19" er jo litt høyere, og demperen er skråstilt, så det kan være det går. Hvis ikke er det bare å selge dem igjen.

Ser du har bud på 2k med henting. Hva sier du til bud på 3500?

Jeg jobber natt i 2 uker nå, så jeg kan komme å hente dem ca mandag 12. mars. Så kan du jo selvfølgelig ha budrunden åpen i mellomtiden.

Hei:) du får komme å se på di så skal vi bli enig om prisen.

du får gi en lyd når du har tid, felgene ligger no her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...