Wheelwhore Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Vurderer å selge mine BBS E76 magnesium-felger. Nye 1,5 toms ytterlipper på alle 4 felgene,4 stk sjeldne rustfrie senterkopper med BBS emblem,nye skruer,tønner pulverlakkert sort,senter ikke lakkert men glassblåst. Felgene er i deler for øyeblikket. Skambud og innbytte er ikke aktuelt.....siden de ikke behøver å selges. De som kjenner til slike felger vet at dette er en sjelden mulighet,dette er ekte 4x100 ikke omborra så du slipper tykke adapter. Vurderes solgt for bud OVER 16 000 kr. Slik kan det se ut på en 2002 (DETTE ER ET ILLUSTRASJONSBILDE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Bilder kommer etterhvert,tønner er ikke kommet tilbake fra pulverlakkering enda. Kan legges til at det rally-style tønner som er laget for store belastninger med en ekstra fals. Felgene er av typen "reverse mount" med senteret innerst,tønne,og så ytter-ring. Så de kan ikke "stokkes" om slik som enkelte E-serie felger kan. Her er noen bilder jeg tok av et senter før det ble glassblåst. En tidligere eier hadde lakkert ALLE felgene helt hvite overalt : rolleyes Senterboring på 57,1 mm.Høyde fra bakside av senter til anleggsflate er 28 mm.¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Nye skruer,nye ytter-ringer og nylakkerte tønner. Litt lakk på senteret og montering så har man et klenodium som blir verdt mere og mere penger. Slike felger er uhyre ettertraktet i ekte 4x100 boltsirkel. Slike felger som er omborret mister litt av ekslusiviteten sin i mine øyne. Her er det ekte 4x100 og 57,1 mm navåpning. Følger også med de meget sjeldne og også dyre rustfrie senterkoppene,de er i meget god stand. Ikke uvanlig at slike går for rundt 2000 kr for 4 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Opp igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Fant noen bilder fra da jeg kjøpte de og da jeg delte felgene. Det siste er av to tønner satt sammen for morro skyld Også lagt ved et bilde av samme type rustfrie senterkopper som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå