Gå til innhold

E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Yngve, bruker du el. servo pumpen?

Hei du, nei den ble faset ut. Beg faktisk å montere orginal i går, etter litt grubling kom eg ikke på noe vesentlige fordeler med den elektriske. Og den orginale funker jo supert, veier lite osv..

Fredags pils og mekking av stabstag innfestninger til fjærbein, kniv stabene krever solide saker:

jzvoq7euoc38eyub74h4.jpg

Rollsenter ser ut for å bli bra til slutt :

blc7lfax5ctoprrxvlfc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser bra ut :) kor har du kjøpt bære armene dine??har eg spurt om da før? :) har funne til grei pris på harrisonmotorsport.

Jo takk for da:) da er Sellholm sine- trur ikkje de selge dei lenger. Og veit ikkje om eg ville anbefale de heller, Fikk pris på 7k og leveringstid på 6 uker hos mobeck, De dukka opp ca 6 mnd! etterpå med pris på 9 k ..

Titta på Harrison greiene, dei såg jo ut som et veldig bra alternativ ja- da ser ut for å vera en tro kopi av bmw motorsport armene, og dei kosta jo ca dobbelt så mykje. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser bra ut :) kor har du kjøpt bære armene dine??har eg spurt om da før? :) har funne til grei pris på harrisonmotorsport.

Jo takk for da:) da er Sellholm sine- trur ikkje de selge dei lenger. Og veit ikkje om eg ville anbefale de heller, Fikk pris på 7k og leveringstid på 6 uker hos mobeck, De dukka opp ca 6 mnd! etterpå med pris på 9 k ..

Titta på Harrison greiene, dei såg jo ut som et veldig bra alternativ ja- da ser ut for å vera en tro kopi av bmw motorsport armene, og dei kosta jo ca dobbelt så mykje. :shock:

ja eg og syns det såg veldig bra ut :) tror det blir sånne ja :) hadde vert kjekt og vert svinga innom ein gang eg paserer der du bor.sjukt rå denne bilden din.liker garasje besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser bra ut :) kor har du kjøpt bære armene dine??har eg spurt om da før? :) har funne til grei pris på harrisonmotorsport.

Jo takk for da:) da er Sellholm sine- trur ikkje de selge dei lenger. Og veit ikkje om eg ville anbefale de heller, Fikk pris på 7k og leveringstid på 6 uker hos mobeck, De dukka opp ca 6 mnd! etterpå med pris på 9 k ..

Titta på Harrison greiene, dei såg jo ut som et veldig bra alternativ ja- da ser ut for å vera en tro kopi av bmw motorsport armene, og dei kosta jo ca dobbelt så mykje. :shock:

ja eg og syns det såg veldig bra ut :) tror det blir sånne ja :) hadde vert kjekt og vert svinga innom ein gang eg paserer der du bor.sjukt rå denne bilden din.liker garasje besøk :)

Bare å stille på når det måtte passe, er somregel å treffe i garagen når eg er heima :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Då er endelig vårpussen tatt og bilen er med skilt igjen, Fikk guttungen til å filma en liten snutt med padden, for å høre lyden utenifra- det var ikke noe stor suksess.. Men lyd er det i allefall nok av. :

Tok et par bilder og:

6w3jb77ga33izsldwyb6.jpg

27leiwkj0fsuyhvdxncw.jpg

ieni0olxd5l5i0gw3x7w.jpg

3sf5nqezgcewuracamh4.jpg

Har vurdert frem og tilbake hva eg skal gjøre utvendig, og tror eg ender opp med helt orginal vinge osv.. Vurderte full Bastos kit, men det får bli på neste e30m3 prosjekt som allerede er i gang.. ;)

z9pms9lt3q8a33cmmy98.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Yngve changed the title to E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...