noekult Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Ser at det finnes endel, men kanskje vi kunne sagt hei i denne tråden for å få en liten oversikt? HEI! Står mer om min stilige gubbebil i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Husk at e28 er velkommen på årets E30meet, Håper vi kan få se veldig veldig mange e28 på dette treffet! Treffet kommer til å bli utrolig bra, Og det blir selvsagt premiering også for e28! Følg oss på facebook for mer info! http://www.facebook.com/pages/E30Meet/162387913828439 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Hei Bil: 1985 BMW 528i Felg: 8.5x17" ET 15 foran og bak. Dekk: 215/40-17 Senk: 45/35 fjærer, senkeskåler foran som gir omtrent 55/35 totalt. Dempere: Originale M535i Bilsteindempere (for lange foran med senkeskåler, så fjæra sitter ikke fast) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Husk at e28 er velkommen på årets E30meet, Håper vi kan få se veldig veldig mange e28 på dette treffet! Treffet kommer til å bli utrolig bra, Og det blir selvsagt premiering også for e28! Følg oss på facebook for mer info! http://www.facebook.com/pages/E30Meet/162387913828439 Kjempebra opplegg, så veldig profesjonelt ut Har jo hatt E30 selv før og er glad i bila Kræsjer det ikke med feriedatoer så er jeg selvsagt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 rolfi: senk og felg er alt du trenger! Skampent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Hei Senket 65/40 med TUV godkjente kaw fjærer, og Spax dempere. Ekstra korte foran, og korte bak. Felgene er BBS RS 8x16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Åh, senk og felger... Hmmm... Blir jeg tatt av originalpolizei da? Hva slags senkesett bruker dere? Skal jo ha nye dempere foran + nye fjær bak uansett, kanskje ta med litt senk i samme slengen? Evt. hvor kan jeg finne felger som passer en E28 (hva slags størrelse passer)? Jeg er ny på senking og felg, aldri brydd meg, men faen så stilige disse blir med lett modifisering! Mange spørsmål, men regner med at endel eiere kommer innom - standarden på E28ene her inne er helt rå Får legge ut bilder jeg også :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Åh, senk og felger... Hmmm... Blir jeg tatt av originalpolizei da?Hva slags senkesett bruker dere? Skal jo ha nye dempere foran + nye fjær bak uansett, kanskje ta med litt senk i samme slengen? Evt. hvor kan jeg finne felger som passer en E28 (hva slags størrelse passer)? Jeg er ny på senking og felg, aldri brydd meg, men faen så stilige disse blir med lett modifisering! Mange spørsmål, men regner med at endel eiere kommer innom - standarden på E28ene her inne er helt rå Det kan jo alle legge til under bildet f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Jeg har kaw 65/40 fjærer, og spax justerbare dempere. Felgene er bbs rs, 8x16 Fungerer helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 blir veldig mye bedre med senk, har dempere, fjærer og felger ogslikt på GS bildeler kan vell bare si, HEI da bilen enda hadde ballongdekk og var høy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Åh, senk og felger... Hmmm... Blir jeg tatt av originalpolizei da?Hva slags senkesett bruker dere? Skal jo ha nye dempere foran + nye fjær bak uansett, kanskje ta med litt senk i samme slengen? Evt. hvor kan jeg finne felger som passer en E28 (hva slags størrelse passer)? Jeg er ny på senking og felg, aldri brydd meg, men faen så stilige disse blir med lett modifisering! Mange spørsmål, men regner med at endel eiere kommer innom - standarden på E28ene her inne er helt rå Det kan jo alle legge til under bildet f.eks.? God idé Jeg har kaw 65/40 fjærer, og spax justerbare dempere.Felgene er bbs rs, 8x16 Fungerer helt greit Takk for svar. Hva innebærer justerbare dempere? Hardhet? blir veldig mye bedre med senk, har dempere, fjærer og felger ogslikt på GS bildeler kan vell bare si, HEI da bilen enda hadde ballongdekk og var høy.. http://i1129.photobucket.com/albums/m50 ... 7qzcso.jpg Okey, fet banebilprosjekt! Misunnelig Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Hei Felger: RH Top Line 8,5x16 ET10 9,5x16 ET14 Senk: Kappa 4-5 runder foran på hver side og standard bak Fjærer: Originale Har den enda men er så godt som solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Morn! Bil: 83' 520, 152000km på telleren, kun én eier før meg. Hjul: BBS RC, 17x8 Understell:Komplett med powerflexforinger. Bilstein dempere forran og bak. 45/35 senkefjører, godkjent senka. Er ikke helt fornøyd med høyden, skulle gjerne hatt den en god del lavere forran, og litt lavere bak, men det får vi prøve å ordne til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Heimstad, bilen din så perfekt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå