Mjørgen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Takk for d:-) passer rett på ja. Men da blir den jævla høy bak pga bak dempere til e34 er lengere. Så da må du endten kappe bakfjærene/ ha på kortere fjærer eller kappe og flytte fjærtårn bak litt opp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Den blå er helt nydelig. Elsker den fargekomboen på kule biler adivass: Gratulerer med E28 og velkommen til klubben!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Jo, takk takk. Har vert oppatt med skole, jobb og å strippe e36 delebilen min, så den har igrunn ikke fått så mye kjærlighet siden jeg kjøpte den. Men sendte jeg e36'n til spikerfabrikken denne uka, så da har man tid til å pusle med e28'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Flott, håper du kommer i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Hei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 528i Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Er kommet i besidelse av en E28 528i medM30B35 motor. Min søn parkerte den her og tokk min E36 tds så nu har jeg litt å pusle med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå