tnt85 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Plukket det fra hverandre idag og fant ingen lekkasje rundt termostathus eller andre steder enn radiator. Lekkasjen under når bilen gikk: Radiator har fått endel juling:
tnt85 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Trenger da radiator, radiatordeksel vifte og reimer. Noen tips om hvor det er billigst? Denne lille plast skruen knakk men jeg fikk ut stompen etter demontering. Hva slags funksjon har den og vet noen delenr?
Stonescream Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Skruen du knakk er lufteskrue, koster en 19-29 kroner avhengig av hvor du kjøper det. Jeg fant billigste radiator på schmiedmann ( fant ikke fram på koed sine nettsider )
LK Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Jeg har radiator fra Schmiedmann i min,fungerer like fint som orginal. Lønner seg å kjøpe noen ekstra av de lufteskruene,fort gjort å knekke dem hvis man ikke er forsiktig.
HMW Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Vil gjerne ha den tappen som går ned i radiatoren på førersiden... Hvis du skal bytte altså. Om du er i nærheten kan du ta bilen hit og jeg hjelper deg med jobben på bilen din. Varmt verksted med bukk..
HMW Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Ser nå at du har en annen radiator... trenger til diesel..
tnt85 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 Viskosen hadde fått så mye juling at den hadde mye slark så den også må byttes. Schmiedmann som er billigst der også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå